{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CBR 900 SC44 vs SC 50?
  • #1   8. apr 2007 15HP. på baghjulet og en anden kåbe og en anden bagsvinger..

  • #2   8. apr 2007 Ja sådan ca..... sc50 ser lidt mere ond ud men de kører faktisk ens. Jeg er selv ny ejer af en 44 og har prøvekørt flere slags af begge eksemplarer og mit valg faldt på 44'eren pga en god pris.
    MVH Bundkranzen


  • #3   8. apr 2007 HEj Igen,

    Efter hvad jeg kan se har de samme antal HK?!??


  • #4   8. apr 2007 Jeg har selv en SC44 som jeg bruger til lidt trackdays, og har haft en til gaden også!!
    Fed cykel, men mener nu heller ikke der det helt vilde i forskel på HK, tror det er SC57'eren der hentydes til!


  • #5   8. apr 2007 15 hp på hjul ???+ det må da være din spøg Flemming !!

    dem der siger de er ens ved ikke hvad de snakker om.....

    effekt mæssigt er de usansynlig ens, sc44 og sc50 har samme slaglængde, men sc50 har 1mm større boring og derfor 25ccm mere, ydermere kan sc50 tage 500rpm mere

    Forgaffel/bremser/fælge er identiske, hvorimod stel/bagsvinger og bagerste støddæmper er ændrede.

    Kåbe er også ændret på sc50, den er smallere og føles også noget smallere at side på, hvad man bedst kan li er smag og behag, men sc44 er klart mest komfortabel at køre på efter min mening.

    ud af vejen er det den enkelte cykles stand og justering der gør hvilken af dem der er hurtigst og i alle tilfælde er det marginaler der tæller, men rent styringsmæssigt er de meget identiske da efterløb, kronrørsvinkel osv er ens.

    Der er på især mange US forums snakket en del om SC50'erne der har problemer med skiftegafler/gearkasse og min brors lavede også dette nummer, dette sker ikke på sc44 da den er med en anden model skiftegafler. De vil typisk hopppe ud af gear(3 el. 4) først sker det kun ved sejtræk men efter et stykke tid bliver det hele tiden og en ny gearkasse er ikke gratis.

    Er selv sc44 ejer..........THE FAST YELLOW MODEL !!!


  • #6   8. apr 2007 Kim(6920Videbæk) O
    Hatten af for dig... Du har langt mere styr på den sag end jeg.
    Så meget satte jeg mig slet ikke ind i det da jeg skulle vælge men jeg mener faktisk også at 44'eren er bedst at køre på......OG MIN ER OZZ GUL smiley Faktisk overvejende gul. Kun en smule hvid på røven...
    MVH Bundkranzen


  • #7   8. apr 2007 Min er så godtnok en US model, så den er ikke helt samme farve som de gule EU modeler, men ellers er det samme bike

    sådan ser den ud

    (link fjernet)

    ja og jeg skal nok snart få mig taget sammen til at oprette den !!!!!!!



  • #8   8. apr 2007 Er det lige præcis den der er billede af????
    Er vild med carbonsiderne. Dem har jeg søgt efter men uden held. Ved du hvor de kan købes????
    Nice bagende... min er standart indtil videre men regner med der skal en er-max bagende på.
    MVH Bundkranzen


  • #9   8. apr 2007 det er et model billede, jeg har ikke et billede på denne com.

    carbon stumper kan købes bla. hos www.redracingparts.it

    Jeg er ikke så vild med ermax, synes LED baglygter er pænere,de kan findes på ebay.de


  • #10   8. apr 2007 Ok... Prøver lige at chekke det ud.
    Hvad har du på af udstødning?


  • #11   8. apr 2007 15Hp på baghjulet er IKKE min spøg det er sandt nok det var hvad jeg fandt ud af da jeg selv havde en SC44.. søg selv lidt rundt på nettet den er god nok. ;o)

    http://www.fireblades.org


  • #12   8. apr 2007 sc 50 modellen har osse 2mm større spjældhuse,og tanken er rykket 10 mm frem, har selv sc 44, og har prøvet sc 50, og kan ikke mærke nævneværdig forskel på hverken optræk, eller køreegenskaber, røven er lidt pænere på sc 50, men det er prisen ikke.

  • #13   8. apr 2007 DOKTOR BUNDKRANZ, carbon indsugning kan du få ved carpimoto.it, de koster ca 1400 kr

  • #14   8. apr 2007 Dan G

    carpimoto.it

    Det er billigere her......


  • #15   9. apr 2007 15 hk forskel ??? Du har da ædt noget du ikke kan tåle, de smider begge to mellem 130 og 135 på hjul hvis de ellers er i ok stand, min sc 44 smider 138 med komlet yosimura og med lidt airbox modificationer.

    Har kørt sammen med en del sc50, bla min egen brors og der var ikke nogen som helst forskel på de to cykler på trods af at jeg vejer 30 kg mere end ham. Faktisk var min en smule hurtigere fra 240 og op.........

    Nej det er ikke effekten der skal gøre udslaget mellem de to fantastiske cykler, det er udseende og komfort der skal gøre udslaget


Kommentér på:
Honda CBR 900 SC44 vs SC 50?

Annonce