1.249 visninger
|
Oprettet:
Alpinestars Handsker {{forumTopicSubject}}
Hej MCG
Efter et styrt(High-side) på Lausitz-ring her i weekenden har jeg fået ødelagt mine Handsker
Jeg søger en forhandler af alpinestars i Tyskland, jeg har tjekket Hein-Gericke de har ikke de handsker jeg vil have
Jeg søger 1 af de 2 topmodeller fra alpinestars enten, GP-tech eller GP-pro.
Jeg ved godt at KJ-motorcykler har dem men de er for dyre, kj skal tjene 1000.- på dem der hedder GP-tech i forhold til prisen i USA.
Hjælp mig med at finde en forhandler der er rimelig i pris.
Thomas
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Dine handsker er fede nok, og billige nok
Men de er røde og brugte, jeg foretrækker at svede dem til selv og de skal helst være sorte
Thomas
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
TLF: 75775060
apr 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 321
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 321
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Jeg skal bruge str xl tror jeg
Hvad vil prisen være på et sæt GP-pro i sorte
Thomas
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Thomas
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 799
Alpinestars Handsker