Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Caberg hjelm
  • #1   12. apr 2007 Der vil altid være mere vind støj i en klap-op-hjelm ine en lukket hjelm. Jeg købte en Caberg m/solbrille hjelm sidste år. til 1450 kr og den er rimelig tilprisen. men der er en del mere støj ind den jeg har købt i år. Schubert s1 med solbrille. og den kan varmt anbefales. men den er også i en anden pris klasse,.

• #2   12. apr 2007 den har jeg os kigget på er bare lidt i tvivl med det der solbrille ting er det noget der virker.....

• #3   12. apr 2007 Vedr. indb. solbrille / solvisir:'
    Jeg har det på min Nolan - det er rigtig lækkert at have på smiley

• #4   12. apr 2007 okay du har ikk nogen problemer med at de falder ned når du kører eller hvad???? eller kan de tages helt ud hvis det er...

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #5   12. apr 2007 Jeg købte en Caberg hjelm sidste år. Der er meget vindstøj. Men jeg kan ikke samenligne med andre da jeg ikke har haft andre.

• #6   12. apr 2007 Det er den bedste invistering jeg har gjort mig. Solbrille virker. Har også en Caberg og er meget tilfreds. Min er dog uden klap og det vil jeg anbefale. Jeg havde en Caberg Justitsimo med klap og solbrille og der må jeg sige, jeg syntes den larmer for meget i forhold til den jeg har i dag.....

• #7   12. apr 2007 Jeg har også indbygget solbrille i min Airoh Carbon, og det er virkelig lækkert at have.

• #8   12. apr 2007 Schubert'en - er det ikke den strisserne kører med???

Jeg har også en Caberg Justissimo og som de andre siger så har den en del vindstøj, men jeg er rigtig glad for både solbrillen og klapopfunktionen. Har kun prøvet en Shark (kan ikke huske model men ikke klapop) til ca. 3500 og den var rigtig lækker og med minimal vindstøj.

• #9   12. apr 2007 Jeg har sådan en Rhyno hjelm, er solbrillen er fantastisk. Vindstøj er der dog en del af, men jeg kører rundt med de gule ørepropper fra forsvaret, og så er det til at holde ud.

• #10   12. apr 2007 Har en Caberg med solbrille, men ikke klap.

Heltklart en ok hjelm til prisen, MEN MEN MEN du får hvad du betaler for, det er ikke en 4000 kroners hjelm på tilbud. Der er væsentligt mere vindstøj. MEN når nu mange mc users bruger ørepropper, gør det ikke mig noget.

Godt valg til prisen for sure!!

/Jesper

Kommentér på:
Caberg hjelm

Annonce