894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

der røg nummerpladen?! der røg nummerpladen?!

hey gutter og gutinder, så fik jeg langt om længe plader på min kære lille gpz'er ... fik den her i formiddags. Og tror i så ikke den var væk i eftermiddags?!

Jeg skulle til Kolding i dag (fra Herning), og ved den var på sin plads da jeg nåede kolding...men da jeg så nåede hjem her i Eftermiddags var den altså væk!!
Er det "normalt" at folk ikke kan holde fingrene fra andres nummerplader?! Syntes sq det lyder mærkeligt.
Omvendt syntes jeg det lyder endnu mere mærkeligt at de skulle have faldet af sådan bare af sig selv - for de var sq spændt godt fast.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  der røg nummerpladen?!
  • #1   6. apr 2005 det er sku utroligt hva, men der var nok en der troede det var hans eller noget???

• #2   6. apr 2005 Ring til motorkontoret og meld den stjålet

Bo

• #3   6. apr 2005 gør jeg også "first thing" i morgen tidlig (hvilket vil sige 09:30 her) vist også noget med når den er stjålet kan man få en ny med det samme?

• #4   6. apr 2005 Kan jo også være faldet af...
    Prøv at spørg min kone (Helle)......:-))
    Da vi kom hjem fra en køretur, spurgte jeg hende om hun ikke havde plade på da vi kørte hjemmefra.
    Det mente hun da at hun havde, så vi kørte lige en tur til Kolding med motorvejen i bælgragende mærke med
    35 km/t i nødsporet og kiggede efter nr.plade.
    Vi fandt den også igen på vej hjem på det sidste stykke motorvej inden vi var hjemme.
    mvh.
    Ronni G.

• #5   6. apr 2005 får.... mener du selv skal betale, er med i en kørselsordning, den ene bil der stod parkeret på vores mødested manglede nummerpladen da vi kom om eftermiddagen. Det kom han selv til at betale.....sådan nogle satans banditter.

• #6   6. apr 2005 min bror mistede hans på hans bil, jeg mener han fik en ny af forsikringen

• #7   6. apr 2005 Jeg har prøvet nøjagtig det samme, bare fra Odense til Ålborg. Havde den undervejs på en af de første rastepladser men da jeg nåede til ålborg og skulle mødes med min kæreste spurgte hun hvor nummerpladen var...og den var væk. Jeg meldte den stjålet og måtte selv betale for en ny.

• #8   6. apr 2005 590 kr lige ud af lommen smiley surt for dig.......

• #9   6. apr 2005 Meld den endelig stjålet. Det sker desværre tit at nummerplader bliver stjålet. De kan således påmonteres køretøjer der skal bruges til et mere eller mindre ulovligt formål. .....

• #10   7. apr 2005 Fik også min nr. plade stjålet sidste år, selvom den holdt parkeret lige udfor kantinens vinduer på arbejdet smiley
    Der var kun boltene tilbage på jorden...

Mvh. Rune

• #11   7. apr 2005 jeg er rystet ... har dælme aldrig hørt om nogen der stjal nummerplader før?!
    Næste nummerplade jeg får skal da være mineret så, og med rottefælder til den lang fingrede.

*suk* det der "dit-mit" koncept går altså ikke lige rent ind alle steder.

....en af mine kolleger kunne iøvrigt fortælle at så sent som i går nat blev et par unge mennesker stoppet på gågaden med en bunke nr. plader under armen!!

Kommentér på:
der røg nummerpladen?!

Annonce