1.848 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Uheld i holstebro igår..? Uheld i holstebro igår..?

Hey McG.

Er der nogen der kender fyren der blev kørt ned bagfra i holstebro igår?
Han havde lige blinket ind til Banks mc i holstebro, og holdte stille for en modkørende bil.
Så kom der en varevogn (håndværker) og kørte ham ned bagfra.
er var ingen bremsspor på ulykkestedet, så man formoder han er blevet påkørt bagfra med 80-90 km/t.

HELDIGVIS slap mc-isten mere eller mindre uskadt.
Det var en Yamaha der fornyligt var solgt hos Banks Mc (brugt).

Er der nogen der ved om han er herinde, eller hvem han er?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld i holstebro igår..?
  • #1   12. apr 2007 Hvordan FANDEN kan man overse sådan en stakkels mcist.. jeg fatter det simpelt hen ikke!!! Kørte idioten og snakkede mobil og læste avis plus åd sin basse som sædvanlig på én gang eller hvad??

• #2   12. apr 2007 Tror også at han havde gang i barbermaskinen og hårvoksen...
    Forpulede RØVHUL...

• #3   12. apr 2007 Jeg har hørt at han sad med en flaske for munden. Om det så var en ølflaske eller en sodavandsflaske skal jeg ikek kunne svare på. Men bilen var fuld af ølflasker.

• #4   12. apr 2007 Føreren af varevognen blev i øvrigt også taget med på stationen efter at have pustet.

• #5   12. apr 2007 Bekræfter lidt de fordomme man nu har om håndværkere i firmabiler (ps jeg må gerne udtale mig om dette da jeg selv er håndværker af guds nåde ;oP)

• #6   12. apr 2007 Han skulle da bare have SÅ mange tæsk! Håber de andre fanger i spjældet straffer ham..

• #7   12. apr 2007 Nu vil jeg lige tage Håndværkerne i forsvar... Altså jeg er selv elektriker lærling og i vores firma har vi en alkohol politik med at der ikke drikkes øl eller andet i arbejdstiden. Og mange af de andre firmaere (tømmere, mure, smede) osv vi arbejder sammen med har samme politik.. Så man kan ihvertfald ikke bare smide alle under en kategori..

Men der er da desværre nogen håndværkere der drikker, men det er der da også så mange andre folk der gør desværre..

Men ja pisse surt for mc'listen, det er utroligt sådan noget skal ske jo..

• #8   12. apr 2007 Såså roligt nu. Så længe vi ikke kender de videre omstændigheder må vi heller eholde truslerne for os selv =)

Men som sagt, nogen der ved hvem han (mc'isten) er? Det er en ung fyr.

• #9   12. apr 2007 Er faktisk vildt forundret over hvordan folk køre....
    På bare 2 uger har jeg måtte hugge bremserne i 3 gange, fordi en eller anden idiot, ikke har set mig og køre lige ud foran mig.... Spasser.
    Alle 3 gange har jeg kørt stille og roligt, så det er ikke fordi, at jeg er kommet med vildt fart.
    Folk skal sgu til at åbne deres øjne noget mere......

• #10   12. apr 2007 1 % fald på forlygten, ret det til 0 eller en halv op af så ser alle jer:) Men føler med mc'isten... Røv surt!

• #11   12. apr 2007 Rasmus...... Jaja det kan du sagtens sige... det har været på højlyst dag alle gangene smiley

• #12   12. apr 2007 Ved godt det ikke er velset, men hvis en bilist kører ud foran mig så bliver man sgu da nød til at pointere hans/hendes fejl på en eller anden måde, om det er med fingeren, øjenene eller munden er ligemeget, men man må jo lære dem det på en eller anden måde

• #13   12. apr 2007 Hvis han er ramt bagfra af en varebil med høj fart er det sku et mirakel hvis han slap med små skrammer.
    Hvis den idiot der kørte ind i ham var beruset skulle han sku trædes ihjel af gæs mens hans røv er gravet ned i en myretue.

• #14   12. apr 2007 Trine (Fårvang) S . Du kører for langsomt,har du aldrig tænkt over det.? Hvis du bare havde kørt bare lidt hurtigere , så ville du jo havde været passeret før denne sit i det hele taget ville havde opstået.:-)

• #15   12. apr 2007 Jeps langt lys på samt larme potte.. det er vist den bedste måde at gøre folk opmærksom på en..

på en lille tur på mindre end 15 km idag var der 2 gange jeg måtte bremse fordi folk kørte ud for ubetinget vigepligt. det var ikke kraftige opbremsninger, men det er nok. de må ikke køre ud så jeg skal bremse for at undgå dem.. ikke engang så jeg skal slippe gassen.. men okay det sker også når jeg kører i bil..

igår var jeg ved at kører op i røven på en varevogn(jeg vari bil), kort efter starten fra et kryds mens vi er ved at accelerere, bremser foran kørende meget pludseligt, og jeg står på bremsen, kort efter trækker han ud og jeg kan se bilen foran er en skolevogn der slet ikke har styr over det.. speeder, bremse og det hele på en gang..

troede der var nogen regler om at køreskole elever ikke måtte komme ud og kører på rigtig vej før de bare havde den mindste smule styr på hvad der er bremse og speeder..

• #16   12. apr 2007 jeserp randers.... må i slet ikke drikke noget i arbejdstiden... puha bliver man så ikke vildt tørstig... jeg leger i øvrigt også elektrikker. : )

• #17   12. apr 2007 Peter S..... Nej jeg kører absolut ikke for langsomt, men alle 3 gange er jeg lige drejet om et hjørne og er ikke nået at komme så højt op i fart endnu.... Nej Nej ZZR 600 får sgu noget høvl engang imellem smiley

• #19   12. apr 2007 Jonas Greve: Nope der må overhovedet ikke drikkes øl eller andre ting med alkohol i, hvis det er sådan du så gerne vil have det smiley

Og jo selvfølgelig må vi drikke andet.. Vand,Sodavand hvad vi nu har lyst til..

• #20   12. apr 2007 Chris A

Hvor køber man den pære??

• #21   12. apr 2007 Hvis man er ordentlig gift ligesom jeg henter konen øl, og hun er ikke med på arbejde derfor ingen øl før jeg kommer hjem.

• #22   12. apr 2007 ... Årh hvor er det dog ærgeligt at et uheld,bliver kædet sammen med at : Håndværkere skulle drikke... Efter 29 år som bygnings maler kender jeg ikke til det. Har på de år haft EN kollega der mødte om morgenen med sin gamle skoletaske, hvori han medbragte sine 7 daglige øl. Og en kort tid var jeg i et firma hvor de EN gang delte en kasse øl,såååååå- vi er ikke så slemme,som det kommer til at fremstå her i debatten. Men meget meget ærgeligt at blive påkørt for pågældende.. Så sov endelig trygt og roligt i nat,for chancen for at møde undertegnede eller andre håndværkere imorgen,med en øl for munden og jagtende en mc `ist,vil være meget meget lille..... Mvh Helle

• #26   12. apr 2007 Chris.... du styrer da ikke tasterne i dag, hehe smiley

• #27   12. apr 2007 Jeg prøvede sidste år, at jeg stoppede grundet jeg havde ubetinget vigepligt - det næste jeg hører er hvinende hjul lige bag ved mig... Kender i det hvor man bare trykker sig sammen og trækker skuldrene helt om om ørene og bare venter - sådan gjorde jeg i et hvert tilfælde smiley

De hvinende hjul stopper, og jeg kigger bagud, bag mig holder en bil et par cm fra min nummerplade og manden bag rattet ligner døden fra lybæk, han havde fået sig noget af et chok... Jeg rystede på hovedet af ham og kørte derfra, med adrenalinet pumpende i mine årer..

• #28   12. apr 2007 det er lige så meget vores egen skyld se på hvor imange af os plasere os på vejen hvor vi køre ogtænk over det vi køre hvor bilens højre hjul køre og det dybt godnat der køre scottere og knalereter inde og de køre ikke nær så stærkt

på mc skal man altid køre og holde hvor bilerens venstre hjul køre så er du mere synlig i trafikken det ikke så svæert jeg sider od bander og svovler hver gang jeg møder en på mc der lægger mere eller mindre og køre i rabatten hvad er det for noget vil man rammes eller køres ud foran nej vel så må vi osse gøre os synlige og det gør man på midten af vejen nærmest

vi har jo kun en lygte lige som en knallert så tæker de i bilen det kan vi nemt nå hvis vi køre helt der inde jo så ud med jeg 50cm fra midten
    SÅ BLIVER DU SET...........

• #29   12. apr 2007 Ulrich koch N.... Ja du har fuldstændig ret, der er rigtig mange som ligger forkert på vejen og det ville helt sikkert gøre en forskel smiley
    Ligger selv i venstre side, men vil lige fortælle, at da jeg tog kørekort, fik jeg ikke sådan noget af vide, det var kæresten som selv køre, som fortalte mig det.
    Jeg kunne forestille mig, at en del slet ikke tænker over det, når de køre, fordi de ganske enkelt ikke ved det smiley

• #30   12. apr 2007 Da jeg tog kørekort her sidste år fik jeg at vide at jeg skulle ligge mig i midten af vejen eller til venstre for midten.. så der jeg tog får man ihvertfald at vide hvad der skal til for at vi er mest synlige..

• #31   12. apr 2007 tog selv kortet for 4 åa siden og der fik vi det nærmest banket ind i knolden at lægger vi os ikke der så siger det skrammel

og det med ikke at tænke over det så tænker man slet ikke over sin egen sikkerhed der kun en til det og det en selv

• #32   12. apr 2007 Jaja... selvfølgelig skal man selv tænke over det, men jeg var sgu også træt af min kørelære og jeg lærte det altså ikke og i starten da jeg kørte tænkte jeg ikke over det. men gør det da bestemt i dag

• #33   13. apr 2007 kører selv med denne her. Er udviklet specielt til MC`er. Er skideflot at se på og så ser man den når man kommer kørende! Man ligger meget mere mærke til lyset

http://www.lighting.philips.com/dk_da/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/1_motovision.php?main=dk_da_consumer_lighting&parent=89083467512&id=dk_da_car_lighting&lang=da

• #34   13. apr 2007 Var de med i Bikes test???

• #36   13. apr 2007 ok smiley
    kører alligevel ikke om aftenen nåt det er mørkt smiley :)

• #37   13. apr 2007 Er der nogen der har set spørgsmålet i Jesper J's indlæg ???

Synes denne tråd kører på et sidespor !

Nu skal jeg selvfølgelig ikke bestemme over tråden, men synes da at hvis folk vil snakke lys, lygter, pærer osv. så kunne man jo lave en tråd til det, i stedet for at blande tingene sammen, synes det sker lidt for ofte efterhånden, hvilket jeg synes er misvisene.

Nej jeg ved desværre ikke hvem den stakkels fyr er, men han er da sluppet billigt, hvis han ikke blev aflivet ved ulykken. Utroligt!

• #39   13. apr 2007 det der med håndværker der drikker er efter min mening gammel skrøne har været murer en del år nu og de muere/håndværker jeg har set der drikker er som regl folk over 45 +
    der har så satans travlt med at skyde kanoner efter unge menesker jeg mener at det høre til sjældenheder at håndværker under 40år skal havde 2faste pilsner plus lige 4 til fyreaften

Kommentér på:
Uheld i holstebro igår..?

Annonce