{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Jan E
Jan E
Tilmeldt:
30. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Søger min gamle Dr 650 {{forumTopicSubject}}

Kære alle sammen

Er der tilfældigvis nogen herinde, der ejer min tidligere mc? Det var en DR 650 fra 1992, som jeg solgte til en forhandler i Odense i år 2000. Det var min første cykel, og jeg savner den! Den hedder Sussi og har aldrig været væk fra sin far i så lang tid!
I sin tid var den rød/hvid og havde en Sebring-potte, men muligvis har den også fået en ny farve i mellemtiden. Jeg kan se, den sidst er blevet synet i Vejle i 2013 og har reg.-nr. EM 13315.
Jeg hører gerne nyt om den, også selvom den ikke skulle være til salg. Ville også blive glad for at blive tippet, hvis man kender en i det østjyske, der har en DR 650, som muligvis kunne være min gamle. Den blev solgt hos Bruun Larsen i Odense ca. i 2001.

V.h. Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger min gamle Dr 650
  • #2   18. feb 2018 Troede lige jeg jeg kunne bidrage med nyt viden om din forsvundne cykel - men den hedder Keld
    smiley


  • #4   18. feb 2018 Prøv at ring til forhandleren og hør om der er info om den nye ejer for du kan være heldig at forhandleren har info til den nye ejer og måske at det stadig den samme ejer smiley held og lykke med jagten

  • #5   18. feb 2018 interessant smiley

  • #6   18. feb 2018 Hvis nu der er nogen der har kendskab til de cykler jeg havde for mellem 20 og 30 år siden, vil jeg da også genre have at vide om de har det godt, eller bare er endt som skrot (gysser ved tanken) ;(

  • #8   19. feb 2018 Jeg har tidligere gjort flg. og det virkede: Skriv et brev til nuværende ejer, i en kuvert med frimærke og afsender. Henne på Politistationen spørger du venligt om de vil have ulejlighed med at slå EM 13315 op, skrive ejerens navn og addr på din kuvert og sende den. De har således aldrig oplyst dig hvem ejeren er - beskyttelse af registerloven.
    Derefter er det op til ejeren omhan/hun vil kontakte dig.
    Held og lykke smiley


Kommentér på:
Søger min gamle Dr 650

Annonce