574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

evt ny cykel.. evt ny cykel..

elsker jo min fzs 600 den kører godt - ligger godt osv. men nu vil jeg gerne et step op.. har kigget på en bandit 1200 men den har jo samme speks som min fzs600.. og så er der jo ingen grund til at købe en større cykel der er dyrere i forsikring når jeg kan det samme på den jeg har.. ville gerne noget mere hidsigt, uden det bliver sindsygt.. tænker fzs 1000 eller noget andet tilsvarende.. fazeren har jo bare den mest pumpede motor i dens klasse, alle mærkerene rundt.. eller er de tmig der har fanget noget helt forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  evt ny cykel..
  • #1   13. apr 2007 Nej, Fazer 1000 har ikke den mest pumpet motor i klassen. Det har BMW K1200r.
    Bandit 1200 vil jeg ikke bruge en ør epå idag. Den er afløst af den nye vandkølet 1250ccm motor, og den vil holde værdien bedre. Den er også mere sportslig end den gamle oliekølet motor, og køreegenskaberne ligegr midt mellem CBF1000 og FZ1. Men hidsig vil man nok aldrig kalde en Bandit 1200/1250
    Evt kunne du overveje en Z750, hvis du vil have noget nyt bare for at have noget nyt. Den er til at betale.
    Men din nuværende Fazer er en supergod maskine. Svært at finde en afløser der klarer alt ligeså godt.

/
    Jesper

• #2   13. apr 2007 Nm og HK v. RPM, min ven.

Det kan godt være de har samme spec. men 1200 vil føgelse helt anderledes end en 600.

Af dem ville jeg helt klart gå efter FZS 1000 - selvom 600'eren nok ville være nok til mig.

CB

• #4   14. apr 2007 jesper - helt enig!! fazeren er sku dejlig!! rap, gode køreegenskaber, og super fed at trille på:-)

Kommentér på:
evt ny cykel..

Annonce