918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Er jeg forhøj til denne Er jeg forhøj til denne

Hey folkens, jeg har taget en beslutning om at tage kort til motorcykel, da jeg elsker at kører på 2 hjulet, har kun kørt på scootere crossere før hen, og en enkelt kina motorcykel på lukket grund smiley

Jeg har kigget en del på Kawasaki Ninja 300 R abs og Yahama r3 som start cykel da jeg godt kan lide deres designe! Men jeg er i tvivl ang. min højde ? Jeg er 186 cm høj, så bliver de for små ?

Selvfølgelig skal jeg selv ud og kigge/prøve mig frem, men nu vil jeg bare lige gerne søge lidt rundt først! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg forhøj til denne
  • #1   20. feb 2018 Når du kun er 10 år, er der jo mange år til det er aktuelt ??

• #3   20. feb 2018 Kunne være jeg skulle rette min alder smiley Bliver 30 næste månede! Har haft masser af biler, men er begyndt at have et godt øje til motorcykler, lækre maskiner smiley Ved godt at jeg er gammel nok til at få noget større end de valgte modeller, men det er en start! smiley

Petersen tak for svar, så du mener ikke det burde være et problem ? smiley Vil lige kigge på den side! smiley

• #6   20. feb 2018 Petersen mange tak for dine gode råd! smiley Kunne være jeg skulle finde den udstilling! smiley

• #8   20. feb 2018 #7
    undskyld nu det dig der får den
    IDIOT

• #10   20. feb 2018 Du er alt for stor til sådan en “knallert”
    - bevares, den er sjov for dig de første dage, men så mangler du hurtigt noget moment.

Så hellere en lidt ældre 600CCM RR model at starte ud på, hvis du er til racer/plastik looket.

• #11   20. feb 2018 #7 du bekræfter hermed at idioti ikke kun findes inde på bilgalleriet smiley
    Et forum virker på den måde at man kan stille spørgsmål, og evt. få noget insider viden, det kunne være der var en i min højde som har prøvet maskinen og kunne fortælle hans erfaringer med den.

Høivang, tak for dit input, jeg må ud og prøve mig lidt af hvert, når jeg engang må føre dem på lovligvis! smiley

Om jeg kommer til at mangle moment eller ej, ved jeg ikke, har ikke den store behov for at fyre den af smiley Det havde jeg nok mere for 10 år siden hehe

• #12   20. feb 2018 Du bliver aldrig for gammel til at fyre Den af. smiley
    Ellers er jeg enig med at du skulle købe en større maskine. Og Honda cbr modellerne i 600ccm er super.. smiley

• #13   20. feb 2018 Hc, noteret! smiley Må se på de forskellige!

• #14   20. feb 2018 Du kan sagtens sidde komfortabelt på en Yamaha R-3 og uden at cyklen vil opleves for lille i forhold til din højde.
    Hvorimod du vil blive “krøllet” mere sammen på nogle af de nævnte sportsmaskiner der er nævnt.
    Moment er der vist ikke meget af på en 600 ccm racer ????

• #15   21. feb 2018 Du bliver hurtig træt af en 300, jeg ville gå efter en 600 eller 750

• #16   21. feb 2018 Du vudere vel selv om du syns du er for lav eller for højt. Ud og prøv dem.

• #17   21. feb 2018 Skal ud til en biks imorgen og se lidt rundt! smiley Dog må jeg stadig ikke prøvekøre nogle endnu xD

Kommentér på:
Er jeg forhøj til denne

Annonce