1.521 visninger
|
Oprettet:
Sidi Støvler pasform {{forumTopicSubject}}
Hej Boys,
Hvor meget oplever i at jeres støvler giver sig? har købt et sæt sidi støvler (sports støvler) men de virker en smule smalle i det, hvor meget oplever i at de giver sig? længde/bredde - skal de føles som en ski støvle, eller er der bedre komfort i dem over længere tid? - jeg har aldrig kørt med sports støvler før, så er i tvivl om hvordan det skal føles.
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 104 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
Støvlen skal vel sidde fast omkring foden, så foden ikke bevæger sig rundt, uden at den dog strammer.
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 104 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
Jeg har også lige været nede med mine, han var dog Noget mere skeptisk end din skomager kan jeg høre, han mente ikke han kunne gøre meget, men det er forsøget værd
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 104 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
Sidi Støvler pasform