1.427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Sidi Støvler pasform Sidi Støvler pasform

Hej Boys,

Hvor meget oplever i at jeres støvler giver sig? har købt et sæt sidi støvler (sports støvler) men de virker en smule smalle i det, hvor meget oplever i at de giver sig? længde/bredde - skal de føles som en ski støvle, eller er der bedre komfort i dem over længere tid? - jeg har aldrig kørt med sports støvler før, så er i tvivl om hvordan det skal føles. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidi Støvler pasform
  • #1   20. feb 2018 Lige nøjagtig Sidi er kendt for at være meget smalle, jeg købte nogen der var et nummer større end jeg bruger normalt, så passede de. Men er det ikke ret meget det drejer sig om, så prøv og tag ned i den lokale sko forhandler, de har sådan et redskab der kan udvide dem lidt så det måske er nok til du kan bruge dem.

• #2   20. feb 2018 Følger lige med her... Jeg havde de senere et par SIDI Vertigo Corsa Air, i str. 45. De var en anelse for store. Så købte jeg et par Cobra Goretex, i str. 44. Og de er tilsyneladende en anelse for små smiley Så nu ved jeg sgu ikke hvilken str. jeg skal vælge mine næste sommerstøvler i smiley

• #3   20. feb 2018 Ville det hjælpe på problemet at gå en str op? Jeg ligger og sviger ml 43-44 i normal sko, støvlerne er 43, mon det ville hjælpe at gå op i str? Som sagt, jeg ved ikle hvordan de skal føles på fødderne, så det også svært.. ??

• #4   20. feb 2018 Hvis du normalt bruger 44 i nogle sko, så ville jeg gå op til 44. Men prøv lige at smutte forbi din lokale skomager med dem.

• #5   20. feb 2018 jeg bruger et nr str i sidi .De er smalle , men giver sig efter noget tid

• #6   21. feb 2018 Jeg bruger str. 43-44 i normale sko. Jeg passer en str. 45 hvori jeg har lagt et sæt såler fra et par løbesko. At det er en 45 gør at bredden passer, og sålen går den mere komfortabel og gør, at den sidder godt omkring foden.

Støvlen skal vel sidde fast omkring foden, så foden ikke bevæger sig rundt, uden at den dog strammer.

• #7   21. feb 2018 ... Sidis støvler, i hvert de jeg har haft, har jo også haft et vælg af spænder, så hvis man er i tvivl om de er for smalle omkring foden, så er de det nok (ellers kunne man jo bare løsne dem lidt i en spænde).

• #8   21. feb 2018 Jeg brugte 43 i Sidi, men kun 40-41 i sko

• #9   9. mar 2018 UPDATE: Jeg har været hos min lokale skomager og han siger, at han kan blokke mine støvler ud med ca. 1cm. i bredden og 0,5cm. i længden. Så det burde få dem op i en alm. 44. Jeg vender tilbage med resultatet, når jeg får dem igen smiley

• #10   9. mar 2018 Hej Morten,

Jeg har også lige været nede med mine, han var dog Noget mere skeptisk end din skomager kan jeg høre, han mente ikke han kunne gøre meget, men det er forsøget værd smiley jeg skal hente dem i morgen, så må vi se.

• #11   9. mar 2018 Ok. Ser frem til at høre resultatet.

• #12   10. mar 2018 Så er støvlerne afhentet, og det har hjulpet så meget at støvlerne er til at bruge smiley så de 75kr var godt givet ud smiley

• #13   11. mar 2018 Ok, jeg valgte at bremse skomageren, da du ikke mente at det ville gi nok i længden. Så nu er de smidt til salg smiley

Kommentér på:
Sidi Støvler pasform

Annonce