Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ghostrider ::::::
  • #1   15. apr 2007 hvor står der han skulle være død..?

• #2   15. apr 2007 Der har været en masse snak om han skulle være død, men han ser da ikk specielt død ud på den trailer smiley

• #3   15. apr 2007 Den nye dvd, hvis det er den 4han har lavet, så har jeg den.

• #4   15. apr 2007 hvem ved om han er eller ikke er.. det ku jo hvære hvem som helst under hjelmen.. smiley

• #5   15. apr 2007 HVER gang han er kommet med en ny DVD er der snak om han er død, men i det der ikke rigtig er nogen der kender hans identitet ( udover dem han arbejder med ) er han vel "let" og skifte ud, så der skal nok blive ved med og komme noget fra hans side....

Så det er vel svært og sige om det passer eller ej!

• #6   15. apr 2007 VED at han ikke er død "kender en som har en tante til en fætter .. osv"

• #7   15. apr 2007 har lige hørt en rygte fra en kammerat fra USA at politiet skulle havde nuppet Ghost Rider, og at han nok på nuværende tidspunkt skulle havde været kommet ud... WFT !!!!

Det sku da ik til at vide hvad der er rigtigt og hvad der er forkert...

..i øvrigt tror jeg heller ik det kun er 1 GR derude...

• #8   15. apr 2007 Jeg har hørt at en franskmand der også kalder sig Ghostrider er død, så det er nok det der skaber lidt forviring.

• #9   15. apr 2007 hvem siger at der kun er 1 ghostrider, mange kan jo det som han gør

• #10   15. apr 2007 Synes nu, at mange af de andre videoer af folk der kører stærkt, har en helt anden kørestil end ham.

Størrelsen på køreren har da også passet indtil videre, så jeg gætter på at det er den samme mand vi har set indtil nu under Ghostrider navnet.

Men selvfølgelig kan det da ikke udelukkes at der er flere forskellige der kører som "Ghostrider"

PS Ham franskmanden er rigtigt nok død for længst og kaldte sig ikke ghostrider, da han kom til langt før og vel i bund og grund var ham der startede hele bølgen, med sine hurtige ture rundt om paris.

• #11   16. apr 2007 Ja den hurtige tur omkring paris, som christian nævner, kan stadig give mig kriller når jeg ser dem, det er godtnok for sygt!!!!!

Indrømmet, det er god underholdning at se på. MEN MEN MEN husk nu inden i går ud og prøver det samme, de bringer deres eget, og andres liv i voldsom fare!!!!

Nok om morale, er det ikke lidt som steve ervin, han blev erklæret død noget nær 30 gange på nettet, fordi hvis folk laver noget livsfarligt, vil det altid være troværdigt at de døde af det, og god underholning.. (de fik ret med steve i sidste ende lol

/Jesper

• #12   16. apr 2007 Franskmanden Jakel nævner blev kaldt the prince <<<
    ikke ghostrider.........

• #13   16. apr 2007 Var det ikke en dame der satte rekorden omkring Paris? smiley
    Samt vist nok endte sine dage som ekstra last bag i en lastbil smiley

• #14   16. apr 2007 "Motorcycle news recently revealed the true identity of Ghost Rider as Swedish rider Patrik Furstenhoff (a member of the Swedish Wheelie Team - SWT) when he broke the world wheelie speed record, breaking his own previous record by 14 mph to record 215 mph on one wheel."

Der står mere her:
    (link fjernet)

• #15   16. apr 2007 JEG ved hvad der er rigtigt men har lovet ikke at udtale mig...:O)

• #16   16. apr 2007 Død eller ej så venter jeg stadig på gr5 som er betalt for flere måneder siden...

• #17   16. apr 2007 Det er sjovt. Der er mange teorier omkring ghostrider. Lidt ligesom gruppen "blue man group" er der ikke kun 3 medlemmer, men hele 56, der optræder over hele verden. De ligner sjovt nok også hinanden alle sammen, og laver de samme shows.

Hvem ved om navnet "ghostrider" ikke er en form for klub, hvor en 10-15 stykker (med sjovt nok samme læder-MC-sæt og hjelm) mødes, og snakker om hvordan de nu skal nakke politiet, og derefter laver en sten, saks, papir konkurence, og finde ud af hvem der er den heldige. Sker der så det tragiske at en skulle gå hen og miste livet eller blive taget, siger vedkomne at han bare er ene om det, og holder sin kæft omkring klubben, og derved bevare dens eksistens!

• #18   16. apr 2007 Ghostrider - MC-kørernes svar på The Stig fra Top Gear:-)

• #19   16. apr 2007 mik P
    Skrevet: 16-04-2007 08:08:45
    franskmanden blev kaldt the black prince og ghost rider er svensker oprindeligt fra england

Så er ghostrider godt nok flyttet fra England i en tidelig alder, for manden kan slet ikke skrive engelsk.

• #20   16. apr 2007 Synes han ligner Stig Rossen lidt - altså GR.

• #21   16. apr 2007 Videoen med the black Prince fra paris (som døde 1 md. efter det indslag) gik under navnet Ghostrider.
    Og er fra før Ghostrider fra sverige blev optaget.

Det er nok også med til at sprede forvirring.

• #22   16. apr 2007 Udgivelsesdatoen for GR5 Back To Basic er ændret til 15 juni.

• #23   16. apr 2007 Hvorfra ved du at den er ændret til 15 juni?

Jan
    - som også venter på sin gr5 Dvd

• #24   16. apr 2007 Det er den dato Iceman Webshop oplyser på deres side:
    (link fjernet)

De har godt nok tidligere oplyst både februar og april, men vi får vel filmen på et eller andet tidspunkt.

• #25   16. apr 2007 Første dato var faktisk helt før jul .. så må siges at være en del forsinket.

Men har bestilt via Ghostriders hjemmeside.. og det eneste info man får der er at den er afsendt smiley .. og det har stået der siden ja.. 2 måneder siden?

• #26   16. apr 2007 Måske det tager sin tid, fordi videoklippene bliver sendt fra himlen smiley

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 18
    #27   20. dec 2008 Nogen der ved hvor man kan købe disse ghost rider film henne...?? Er der nogle forhandlere på sjælland man kan kører ud og hente dem hos, eller skal man købe på nettet...??

Kommentér på:
Ghostrider ::::::

Annonce