{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Ducati som begyndercykel? {{forumTopicSubject}}

... jeg er forelsket!
Med det nærmeste jeg kan komme min kærestes fulde velsignelse, har jeg tabt mit hjerte til Ducatis veldrejede former og inciterende lyd - Jeg smelter fuldstændigt og mister talens brug og tilnærmelsesvis orienteringen, når jeg møder en. Jeg Må bare eje en!
Mere specifikt har jeg Ducati 750 SuperSport fra 94-95 i tankerne. Ikke skræmmende mange kræfter og en pris, som tangerer det rimelige (uden iøvrigt at nævne afgiftssatser o.lign.), og med et ydre som en fyrrig italiensk donna ...

Men hvordan er sådan en Ducati at tumle for en fresh-out-of-the-box nybegynder? Er der noget man skal være særligt opmærksom på ... ? Er V2'eren særligt vanskelig at have med at gøre? Er service urimelige -eller særligt hyppigt påkrævede?

Kommentarer er velkomne ... og hvis (når!) jeg får cyklen, kvitterer jeg naturligvis med fotos og hele hornmusikken (... det bør velsagtens være Verdi eller Puccini...)

Michel


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati som begyndercykel?
Kommentér på:
Ducati som begyndercykel?

Annonce