{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.268 visninger | Oprettet:

Så blev jeg offer på førstedagen! :( {{forumTopicSubject}}

Here goes..

Får fri fra skole 11.30, tager MC-tøjet på og sætter mig ud på min nye dejlige gixxer.. Kører ud fra skolen, hen ad Vesterallé og ud hvor jeg drejer til venstre på Rådmandsboulevarden ved Statsskolen.. Kører så 40 meter, hvor der så holder en gammel mand i en svingbane og skal dreje til venstre over vejen..
Han vælger så at køre over vejen, da jeg er max 20 meter fra ham.. Kan intet stille op, og banker ind i siden på bilen..

Kom på skadestuen for at blive tjekket, men blev udskrevet kort efter igen.. Øm nakke (lavede en fin bule i bilen med hovedet) og ondt i knæene..

Cyklen holder nede ved Harrys Motorservice nu, og den er ik specielt pæn.. Ser dog ud til, at det mest er kåbedele, der har taget skade. Dog skal potte, forhjul, instrumenter, styr, blinklys, sidespejle mm. også skiftes..

Første dag på cyklen i år, og så sker det.. FUCK, jeg er nede over det... Nu skal jeg gå og vente i 100 år på at det bliver lavet..
Heldigvis skete der ikke mere med mig, men er bare SÅ træt af det med motorcyklen.. :(:(:(


Simon - nu letter forslået og med ødelagt motorcykel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg offer på førstedagen! :(
Kommentér på:
Så blev jeg offer på førstedagen! :(

Annonce