{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

I skal lige hjælpe mig lidt? :-) {{forumTopicSubject}}

Hey med jer smiley

Jeg går med tanken om at købe mc igen efter snart 2 år uden! Savner det sindsygt meget og denne gang er mit syn rettet mod en Triumph Daytona 675

Har været ude og kigge lidt, men det jo ikke mange der er tilsalg, men har kigget lidt på denne.

https://www.123mc.dk/brugt/mc/triumph/daytona-675/til-salg/120109

Jeg har i det omfang lidt spørgsmål.

1. Er det en god cykel, her tænker jeg generelt? fejl, mangler?
2. Kender i til denne forhandler? har læst lidt negative anmeldelser,
men er der hold i dem? (Mc-X i næstved) og er prisen fair?
3. Min tidligere mc var en Gsxr 750, jeg ved den ikke har de samme
heste, men er det at gå meget ned? tænker det er en 3
cyklenderet cykel og derfor har noget mere moment..?

På forhånd tak, håber på det sidste lille skub med hjælp fra jer smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I skal lige hjælpe mig lidt? :-)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   22. mar 2018 Tro mig - du bliver positivt overrasket over den der, i forhold til din GSXR. smiley
    Den er knivskarp og har en sprød motorgang, med et meget bredt register, og den fedeste lyd næst efter en hurtigroterende V2'er. smiley

    Prisen er svær, da der jo ikke er ret mange af dem til salg - men umiddelbart virker det ok, når der nu er reklamationsret på den.

    De har ingen umiddelbare model specifikke fejl som du skal være særligt opmærksom på.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   22. mar 2018 Mit gæt er at den cykel sælger sig selv når du har prøvet den, og den kæmpe bule den får i tanken af din stive pjovert, vil du ikke rette ud igen - så er der plads til næste køretur også. smiley
    Jeg er ikke vild med clipons, men resten af cyklen er lækker.


  • #3   22. mar 2018 Tak for svar Sajmon smiley Har ogå hørt og læst at den skulle være god, men tænkte bare der måske var en grund til at der ikke er så mange af dem på gaden? Jeg har altid haft en svaghed for dem.

    Jeg var i næstved og se på den i fredags, der er lidt småting der skal laves, men for satan den lyder godt smiley Er der noget jeg skal være obs på når jeg måske vælger at kører ned for at prøve den?


  • #4   22. mar 2018 Du tænker på potten der Sajmon?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   22. mar 2018 Nej "styret" - dem du holder fast i. Cykler man sidder sådan på, siger mig ingenting - men det er kun mine personlige præferencer.

    Jeg havde købt en Street Triple i stedet for...


  • #7   22. mar 2018 Den er jeg så ikke så meget til, men ja det sandt det har du jo også ved din røde naked Sv1000, har du stdag den? Havde faktisk også kigget på en Mt 09, der får jeg jo næsten en ny til samme pris, men ja, tænker jeg må ned og prøve den

  • #8   22. mar 2018 "Ham den sure"

    Det er præcis og min tanke, men ville bare gerne lige høre. Jeg var nede hos Rene i fredags og jeg syns bestemt jeg fik en god opfattelse, men så læste jeg bare lidt om stedet da jeg kom hjem og blev i tvivl.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #9   22. mar 2018 Nej den solgte jeg i 13, fik min baneracer på plade og solgte den i efteråret 17.

    Nu er jeg ved at dimse en motard sammen af stumper fra mine KTM eventyr. smiley


  • #10   22. mar 2018 Den ser i hver fald super+super rå ud.

  • #11   22. mar 2018 Med hensyn til at du går lidt ned i hk. Tror jeg ikke du skal være bange for at den bliver kedelig.
    Personligt er jeg gået fra en cbr1000rr og til en yzf600r. Ganske få gange kunne det da være fedt med noget mere krudt i røven. Men på de små snoede veje er den jeg har nu, mindst lige så sjov (hvis ikke mere). Og i byen er det meget bedre, end det lange 1 gear i tomgang.
    Det der er afgørende er om den har bare en smule bundtræk (Hvilket en 3 cyl burde have).
    Min gamle cbr600f4 havde igen bundtræk imodsætning til den jeg har nu, som har 10 hk mindre. Så hk er langt fra alt. smiley


  • #12   22. mar 2018 grunden til at der ikke er så.mange til salg er at dem der køber dem beholder dem...

  • #14   23. mar 2018 "Morten C"

    Det lyder godt og tak for svar smiley jeg skal også selv derned i påsken smiley


  • Lasse D.
    Lasse D. Tilmeldt:
    sep 2012

    Emner: 2 Svar: 38
    #15   27. mar 2018 Ville aldrig handle hos MC-X. Mest pinlige handel nogensinde. 1/2 år om at udlevere ekstranøgle, servicebog og originale reservedel som lovet. Måtte rykke, og rykke for tingene.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #16   27. mar 2018 #15 - Hvis det var en brugt cykel, kan det jo være tidligere ejers skyld. Der kan være 1000 forklaringer på den slags...

  • Lasse D.
    Lasse D. Tilmeldt:
    sep 2012

    Emner: 2 Svar: 38
    #17   27. mar 2018 #16

    Var langtfra det eneste. MC-X klistermærke brugt til at dække ridser på forskærmen. Blev sendt til Dani nøgler for at få kopi af nøglerne. Dani ville slet ikke give kredit og skrive regningen, fordi MC-X ikke er skide gode til at betale. Da jeg endelig fik udstødningen, som skulle være pillet af da cyklen var ny, fik jeg en gammel, ridset og grim sendt. Har stået dernede i butikken flere gange og gloet uden at få hjælp, sammen med andre kunder. For bare at nævne lidt.


  • Lasse D.
    Lasse D. Tilmeldt:
    sep 2012

    Emner: 2 Svar: 38
    #18   27. mar 2018 Men butikken er pisse fed ??

  • #19   29. mar 2018 Du får ikke noget bedre en Triumph. - Min påstand skyles ikke at jeg selv er vokset op med Triumph, siden jeg var 17, da en Triumph i dag, på ingen måder kan sammenlignes med det lort det var før i tiden.
    Triumph laver bare det bedste af det bedste i dag. Du kan sammenligne det med en Italiensk fabrik, hvor man samler bilerne med håndkraft. ( vi taler ikke IC4 ).
    - Der er så lige det med prisen... Pris og kvalitet er normalt noget man kan gå efter. Tænker at det nok ikke skal sammenlignes med amerikanske bikes, der dog osse er ved at komme efter det.
    Hvis jeg tager fejl omkring kvaliteten på en Triumph, er jeg meget lydhør omkring argumenter og erfaring. - Jeg tænker at de nok ikke kommer, da dem jeg kender, som fik råd til at handle sig en Triumph, ikke har solgt dem igen.

    At min chopper er bygget op om samme navn, har intet med sagen at gøre. Du kan og må ikke sammenligne de to ting. smiley - En Triumph i dag, er på ingen måde, at sammenligne med det der var engang.
    Men det de laver i dag, er noget af det absolut bedste. Har du kassen, er det naturligvis det du går efter. Passer den ikke lige til din krop, bygger du den om. - Så længe at du beholder kværnen og konceptet, går du aldrig fejl smiley

    - Og nu forventer jeg så shitstormen smiley - Fedt at have et legehus, man kan gemme sig i . . . . .


  • #21   29. mar 2018 V Max er sgu´ osse en fed bike. Det rykker ganske udmærket smiley

Kommentér på:
I skal lige hjælpe mig lidt? :-)

Annonce