{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

2-delt læderdragt - længde på jakke? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har været på udkig efter nyt tøj til den nye sæson, og det har vist sig at være en udfordring grundet min krops udformning smiley
Jeg er forholdsvis høj (192 cm), og forholdsvis tung (105 kg), men udfordringen ligger faktisk i at min overkrop er lidt lang, i stedet for de typiske lange ben. smiley

Jeg har netop modtaget en 2 delt læderdragt i str 60 og den passer faktisk rigtig fint i ærmer/benlængde/omkreds osv.
Men jeg synes jakken virker ret kort. Det har jeg læst mig frem til er normalt? Men jeg synes også lynlåsen, til at samle jakke og bukser, i jakken sidder ret højt, så når den er lynet sammen 'trækker' den mig bagover (håber det giver mening).
Jeg overvejer om man måske kan flytte lynlåsen lidt ned eller om man kan få et mellemstykke som man lyner i for at forlænge? smiley

Håber nogen kan hjælpe her, det er sgu lidt irriterende at være så fejlproportioneret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-delt læderdragt - længde på jakke?
  • #1   23. mar 2018 Overvejet at få en syet der passer 100% ?

    Ta evt fat i Rune https://www.facebook.com/pg/NFmoto.Denmark/posts/?ref=notif Han kan hjælpe dig uden du bliver ruineret smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   23. mar 2018 Jeg har nøjagtigt samme kropsbygning, og der er 2 muligheder.

    1. Du indser at du skal til at rette ryggen, og kører med dragten. Med tiden vil den give sig de steder sen er for stram, så det er altså ikke noget at være bange for. Læder sidder stramt hvis det sidder rigtigt, og du skal kun have uld undertøj på inden under det - ikke trøje og jeans.

    2. Du køber en heldragt. Det gjorde jeg. Mere sikker fordi der ikke er en lynlås i, og mere behagelig fordi der ikke er en lynlås i. smiley


  • #3   23. mar 2018 Brian - Jeg har faktisk kigget på netop ham før. Det ser fint ud og meget rimelige priser. Men nu står jeg med en dragt på hånden som jeg faktisk - næsten - passer. Så den går jeg lige med til en start, så må vi se. smiley

    Sajmon - Jeg har svært ved at vurdere om den rent faktisk kan give sig, de rigtige steder. Den sidder rigtig fint alle steder, den skal 'bare' være længere i jakken. -_-


  • Simon
    Simon Tilmeldt:
    jun 2017

    MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 26
    #4   23. mar 2018 Jakken fra min 2-delte Berik læderdragt er også relativt kort. Som du selv nævner så hører jeg også at det er ret almindeligt smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   23. mar 2018 Hvis den sidder rigtigt fint nu, så er den købt for stor.

    Jeg vejer et par kg mere end dig, og bruger størrelse 58... smiley

    Den skal nok give sig, men når jeg f.eks kører en heldragt til, går der nemt ca 2000km og et par regnvejrsture før den sidder som den skal.


  • #6   23. mar 2018 Hvis længere i jakken betyder at du vil bruge jakken uden bukser. så taber du smiley

  • #7   23. mar 2018 Du kan også bare købe en jakke i ekstra længde, det har jeg gjort.
    Held har det.


Kommentér på:
2-delt læderdragt - længde på jakke?

Annonce