Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bukket nr. plade??
  • #1   13. apr 2005 okay.. Det vil sige at vis man bukke sin nummerplade, så skul den reflektere blizen sådan nummer pladen ikke kan læse..!
    Men vil det så ikke være lige så smart at tage sin nummerplade af og sige at man har tabt den, og vise den frem?

• #2   13. apr 2005 Enkelte siger at lyset reflekterer i den når den er bukket, det passer dog ikke helt. Det "bedste" er at bukke den i næsten 90 grader så man skal helt tæt på for at læse hvad der står.

Men som du nok kan forstå virker det nærmest modsat idet politiet stopper dig med det samme når de ser det.

• #3   13. apr 2005 Du får 500kr i bøde for det når de stopper dig. Jeg har prøvet det og hehe har sku sjovt nok ikke buk mere:)

• #4   13. apr 2005 enig, det koster 500 kr at lave det nummer. Du kan være sikker på at du tiltrækker enhver mc betjents opmærksomhed. Bøden er næsten også sikker, mcbetjente giver ikke ved dørene. Tro mig, man kører ikke lige sådan fra en mcbetjent. Man skal have været på nogle solide kørekurser for at køre fra dem....

• #5   13. apr 2005 Yes, politiet ser helt rødt når der er bukket nummerplader omkring dem. På min egen cykel havde jeg kun bukket den ca. 20-30 grader og det er faktisk nok. Når du kører mere end 20-30 m. bagved, kan du ikke længere læse den. Det provokere måske heller ikke så meget når den ikke er bukket mere. MEN, 500 kr. er en sikker udgift med en bukket plade, uanset hvilket grade antal den er bukket i.

• #6   13. apr 2005 har selv bukket min , fordi ????? det har de andre

• #7   13. apr 2005 Klaus J: JA det er typisk, mode dyr smiley Hehe

Kommentér på:
Bukket nr. plade??

Annonce