{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

buell {{forumTopicSubject}}

vil da lige dele en lille oplevelse med jer andre..
jeg har altid synes at buell maskiner ikke lige var min kop the, men så har jeg en kammerart der lige har købt sådanne en buell xb12r, eller hvad den hedder, og må sku indrømme at det da er en rigtig fed maskine, og fuck en fed lyd den har, det er da lige så det kriller i bukserne.. hehe..
forsat god søndag til alle...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buell
  • #1   22. apr 2007 det er virkelig også drømmekværn for mig.. hvis altså sådan en kører godt smiley og kan smides ned i svingene

• #2   22. apr 2007 Min bror kører Buell.. Det er noget helt specielt...
    Jeg håber også at jeg ender på en en dag (når jeg en gang bliver gammel nok)

// Lund

• #3   22. apr 2007 Yep, synes også de er mega fede!

Har hørt at de skulle være det rene legetøj, med den korte hjulafstand og stejle kronrørsvinkel!

• #4   22. apr 2007 det kan den alt er lavet til og køre swing på den maskine benzintanken ligger i stelet for og få et lavt tynktepunkt
    bremserne er monteret på udersiden af fælgen for og gøre forhjulet letter og der med letter styring.. så ja den køre fantastiks

• #5   22. apr 2007 Jeg har ellers hørt at de skulle være ret dårlige i sving... at balancen i cyklen ikke er5 helt perfekt og den bliver lige lovlig levende under kraftig nedlægning og sådan... Lyden kan jo ikke fejlen noget, det er trods alt en HD motor.. problemet er bare at den måske er lidt for meget HD....

• #6   22. apr 2007 Det engelske magasin Bike har i en top 50 over sving-motorcykler, sat en Buell XB12 Firebolt på 1. pladsen.

• #7   22. apr 2007 Hmm - jeg syntes de er fede og så har de potentiale til ombygning. De ligner heller ikke alle andre ude på vejene. MEn jeg vil råde alle der evt vil købe en buell, til at købe en af de nye. For, hvis du kører meget kan der godt være lidt prblemer med vibrationer i de gamle som min (se evt min profil) ..... JEg vil do g også lige sige en ting mere. De SKAL peppes lidt, standard er de altså for slappe smiley

• #8   22. apr 2007 Må jeg lige tilføje til Simons komentar, at Aprilia RS 125 ligger nr 2 på den liste ;-P

Buell er ret fede, kunne godt bruge såda en.

Min priller kan godt ligne en Ligthning på afstand smiley

• #9   22. apr 2007 Jeg har flere gange fået en tur på en Buell , både XB9 og XB12, og cyklen, altså selve kvalitetsfornemmelsen og de indtryk som den giver når man kører. bremser, svinger osv er gode nok .... MEN

Motoren er total asmatisk, lige når den for alvor begynder at trække så render man ind i omdrejningsbegrænseren. Selv om den er på 1000/1200 cc så er gearene meget korte som om at den ikke kan trække lange gear .. Ligeledes så er antallet af omdrejninger som man kan rent faktisk også kan bruge ca det halve af hvad jeg kan på min SV 1000.

Jeg var skuffet over Buell, havde ellers i lang tid gået og savlet over Buells, specielt XB9R Firebolt da den kom på gaden men som sagt så var jeg skuffet over motoren, faktisk kun over motoren... og så koster den jo kassen :o(

Kommentér på:
buell

Annonce