Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tekstilbeklædning fra thansen
  • #1   4. apr 2018 Det mærke kan ikke engang googles. Jeg havde holdt mig langt væk smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   4. apr 2018 #1 Lars L: Nu er det vel ikke fordi, at alt hvad der kommer fra T.Hansen er noget lort? smiley

Hvis du nu Googler med lidt finesse, så vil du opdage, at OUTTREK Technology er et "Trademark" og beskyttet af T.Hansen Gruppen, hvormed du ikke kan finde noget uden for landets grænser omkring dette. Og hvis du så dykker ned og undersøger HVEM der laver OUTTREK for T.Hansen (OEM produktion), så vil du opdage en IKKE ubekendt producent, som forøvrigt laver OEM produkter for mange andre - under andre navne - men okay, når man ikke kan/vil Google eller tjekke ud.... så er det langt nemmere at trække HÅNE-retten og den solide; Alt fra T.Hansen er noget lort.... smiley

Skal vi bukke bogstaver i Neon? ;-). (drilsk smil)

• #3   5. apr 2018 Jeg kommenterede på mærket - ikke T Hansen. Hvis du altså læser mit indlæg smiley

• #4   5. apr 2018 Jeg har det og er pt fint tilfreds. Har ikke den store erfaring med tøj.
    Er lige startet på at køre mc igen efter mange år.
    Jeg valgte at spare lidt på tøjet og så købe en bedre hjelm.
    Jeg sveder når jeg har det på. Der er termo i som kan tages ud.
    Jeg er fint tilfreds.

• #5   5. apr 2018 Købte denne jakke plus bukser i 2015 og brugte det min første sæson på MC:
    https://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/beklaedning/jakker/tekstil/outtrek-mc-jakke-lang-sort-gul-large/n-290657207/pn-244921529/

Det er ganske fint at have på, dog er der ikke integreret rygskjold.
    Skal ikke kunne sige om sikkerheden er i top, har ikke haft brug for det (7-9-13!), men i 2016, 2017 og nu bliver det brugt som ydersæsontøj, og det ser stadig fint ud, intet er gået i stykker.

• #6   5. apr 2018 Det bliver lavet af Roleff. Så kvaliteten er god nok

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #7   5. apr 2018 #2 - Det er simpelthen for latterligt at forplumre debatten med den slags fakta. Skam dig! smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#8   6. apr 2018 smiley (jeg skammer mig) - sorry! smiley

• Jan B
    Jan B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #9   12. apr 2018 Man får det man betaler for,man køber en mc til fx. 100,000.så køber man noget skod udstyr, det jeg mener køb noget ordenligt tøj og ikke mindst en god hjelm, det vil du ikke fortryde smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   13. apr 2018 #9 Delvis enig! Der findes faktisk produkter såvel MC'ere med en lavere pris end alt for højt prissatte (f.eks.) Honda'er med 15-25 år på bagen..... ligeledes med hjelme, hvor f.eks LS2 er pænt gode og til en langt lavere pris... så, det er ikke HELT så enkelt! Men enig i din betragtning.... der er bestemt noget/meget jeg også undgår - trods alt! smiley

Kommentér på:
Tekstilbeklædning fra thansen

Annonce