619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Anbefaling af dæk til caferacer ( søger værksted på Sjælland ) Anbefaling af dæk til caferacer ( søger værksted på Sjælland )

Nogen der kan anbefale et godt sted at få skiftet dæk med nogen der ved lidt om caferacer hvad der kan sidde på den str fælg osv man kan køre hen på Sjælland og få skiftet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af dæk til caferacer ( søger værksted på Sjælland )
  • #1   5. apr 2018 Råd og vejledning, så er det nok en MC forhandler? Ellers prøve daekonline.dk og check ud hvem i dit nærområde der skifter MC dæk.

Personligt kører jeg på Avon roadrider på min Guzzi, det er et fint landevejsdæk der også ser tilstrækkeligt klassisk ud til en cafe racer. Der sad Heidenau k60 på da jeg købte, det skulle være en "scrambler" men dækkene og jeg blev aldrig venner: Dels steppede de sidevejs ved nedlægning i sving, dels blev bagdækket voldsomt slidt

• #3   6. apr 2018 Det er ikke et café-dæk, men kan anbefale ContiEscape. Har reddet min røv før og køber det igen hvis jeg får en anden dual-sport.

• #4   7. apr 2018 Det er fordi jeg søger et værksted som kan råde mig hvilke bredde jeg kan ha på min cafe racer , og det kan være bredere til den smalle fælg, så helst et værksted der ved lidt om Mc og skifter selvfølgelig

• #5   8. apr 2018 Max – og Min – dækbredde ifht din fælg kan du se på de fleste dækproducenters web sites, især deres amerikanske. Der kan du også se dækkets fysiske bredde (på den anbefalede fælgbredde). Plads i bagsvinger kan du selv måle, dækket kan du få monteret allevegne, når du har fundet det. Hvad mere forlanger du???

Kommentér på:
Anbefaling af dæk til caferacer ( søger værksted på Sjælland )

Annonce