{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Risiko og ulykker med motorcykler
  • #1   25. apr 2007 Hmm.... smiley

  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 49
    #2   25. apr 2007 Nu har jeg godt nok ikke bil eller motorcykel, men forstår bare ikke hvordan man kan overse en motorcykel når man kører i en bil ? så skal man da være meget sævnig.

  • #3   25. apr 2007 hiver lige dette nyhedsbrev frem igen.

    http://www.sikkertrafik.dk/64c62774

    Der har allerede de første snart 2 mdr. været for mange uheld. lad os hjælpe hinanden med at få tallet ned.

    Gert


  • #4   25. apr 2007 Og husk alt dit udstyr....Hjelm, Handsker, Rygskinne, ordentligt tøj med CE godkendt beskyttelse....og hvis du er træt, påvirket, eller bare ikke har overskud, så bliv hjemme.

  • #5   25. apr 2007 Simon har du aldrig nogensinde bevæget dig i trafikken og lige pludselig har en eller anden gjort noget uventet eller lavet fejl ???? feks overset dig ?
    folk er søvnige ja og trætte efter arbejde og om morgenen så sker uheld og folk overser hinanden i trafikken


  • #6   25. apr 2007 Simon S:

    Jeg kører - meget - i bil og på MC for min fornøjelses skyld.

    Jeg mener selv jeg er en temmelig sikker trafikant, men i modsætning til dig kan jeg sagtens forstå, at man kan overse en MC, en bil, en trædecykel, en fodgænger, en lastbil....hvor længe skal vi blive ved???

    Vi er alle mennesker - som sådan gør man fejl. Fejlene er ikke OK, men de er uundgåelige og så må man færdes derefter.


  • Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 49
    #7   25. apr 2007 det er sikkert bare fordi jeg kun kører på cykel jeg ikke har oplevet det sådan smiley har godtnok set min morgøre detet par gange smiley

  • #8   25. apr 2007 Uanset hvad man siger og gør er der altid dem der kører som om de levede deres sidste dag altid, og så kan man sku være nok så fornuftig og korrekt , tror bare ikke det altid er nok.. Men alt ære og respekt for at gøre et forsøg....


Kommentér på:
Risiko og ulykker med motorcykler

Annonce