{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

NinjaD
NinjaD
Tilmeldt:
11. apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Schuberth S2 hjelm med bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

jeg er helt ny i MC verdenen (og kommer helt sikkert med mange dumme spørgsmål).

Jeg har kigget på en MC hjelm Schuberth S2, men kunne godt tænke mig en med bluetooth, så jeg kan høre musik mens jeg kører.

Er det billigst at bestille bt ved siden af og selv montere, og kan man kun få hjelmen med mørkt visir?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Schuberth S2 hjelm med bluetooth
  • #1   11. apr 2018 Sørg for at køre en god lang prøvetur med hjelmen inden du køber. Jeg købte en C3 sidste år, og den føltes helt rigtig i butikken, men gav mig hovedpine efter 40min.
    Fik den heldigvis byttet og købte så en C4 istedet, og opgraderede med Bluetooth, som jeg egentligt er glad for, men, der er så meget vind støj i hjelmen at jeg kun kan føre en samtale under 100km/t

    C4 er forberedt til SC1 Bluetooth, det er plug and play


  • #2   11. apr 2018 Musik er en dårlig ide når du køre mc du er ikke ligeså opmærksom når du har musik/tlf i Ørerne jeg køre aldrig med musik

  • #3   12. apr 2018 Jeg har så lige købt deres R2 med bluetooth.
    Og det spiller bare. Kan sidde og snakke i telefon uden problemer, den connecter selv og systemet er nemt at bruge. Og hvis du finder en af de forhandlere der kører tilbud får du hjelm, bluetooth og sort visir for 3000kr.


  • #4   12. apr 2018 #3 er det en lukket hjelm eller en klaphjelm

  • #5   12. apr 2018 #2: Det er heldigvis ikke alle der bliver lige så let distraheret som dig.
    Jeg høre lidt musik/radio når jeg køre, og jeg er fint opmærksom på trafikken også.
    Jeg er høre faktisk også musik/radio i bilen, og der går det også fint.

    #3: Kender du et sted der har R2 hjelmen på tilbud lige nu?


  • #6   12. apr 2018 #4: R2 er en lukket hjelm uden solbrille.

  • NinjaD
    NinjaD Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   12. apr 2018 Mange tak for jeres svar. Jeg kører bil med musik, og fuld koncentration og det samme kommer til at gøre sig gældende på cykel smiley

    Dumt spørgsmål, men når jeg kigger på mat sort hjelm har den også et sort visir, går ud fra at det er tonet? Hvad gør man så om aftenen/tidspunkter hvor solen ikke er skarp??

    Og den hjelm jeg har fundet, koster 3500 + bt, så den løber op i små 5000. Ved ikke om det er billigt? smiley


  • #8   12. apr 2018 #7 Hvis ikke det er fordi du vil se "sej" ud, så ville jeg vælge den med klart visir da det ser ud til S2'eren har solbrille indbygget. Og kan den ikke fås med klart visir i den farve du vil have så kan du nok tilkøbe klart visir.

    Om 3500kr er billigt for en hjelm er billigt.. Nej du kan få en thansen hjelm for 400kr, det er billigt. Men skal du have en god hjelm så ligger du nok oppe i den prisklasse.


Kommentér på:
Schuberth S2 hjelm med bluetooth

Annonce