{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

SV look-a-like cykel {{forumTopicSubject}}

Hvilke cykler er i samme klasse?
Og hvilke cykler minder mest om en SV'er?

Det hele bunder ud i at jeg synes den nye SV'er er for dyr... Der er ingen tvivl om at det klart er den fedeste V2'er i den prisklasse men jeg leder efter en cykel der er en prisklasse under men stadig med samme lyd og look..!
Kan i hjælpe herinde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV look-a-like cykel
  • #1   26. apr 2007 så er der Hyousung GT650, der ligner den meget men er absolut også ringere kvalitet

• #2   26. apr 2007 En SV er da også en billig cykel, det kan ikk gøres billigere hvis det skal være iorden!

• #3   26. apr 2007 Og du kommer ikke til at fortryde....kun hvis du ikke gør det!

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #4   26. apr 2007 En helt ny koster 90k...det kan vist ikke gøres meget bedre. Har en kammerat der havde en Hyosung (den med kåbe) og den har han godt nok ikke været heldig med. Så hellere købe en brugt SV hvis de 90k er for dyrt.

• #5   26. apr 2007 Cagiva Raptor 650 til 100K - kan angiveligt prøves til åbent hus ved Classic Bikes i Lystrup ved Århus på lørdag smiley

• #6   26. apr 2007 http://www.classic-bikes.dk/

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#7   26. apr 2007 Hvis det skal være en SV look-alike cykel er det så ikke bedre at købe en SV til 90k end en Cagiva Raptor til 100k? Bare en tanke...

• #8   26. apr 2007 Smag og behag - nogen kan jo godt li' en cykel der skiller sig lidt ud, og det kan man vist ikke ligefrem sige om SV'eren smiley

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#9   26. apr 2007 Nej det kan man ikke, men hvad man derimod kan sige er, at den ligner en SV til forveksling...

• #10   26. apr 2007 Har selv lige købt en SV'er til 80 kilo.
    Kiggede også efter en helt ny, men kunne ikke finde nogen til 90K - der var udsolgt.
    Så skal man også ud og kaste 15.000 efter den til udstyr. Der kan man spare en del, ved at købe brugt.

• #11   26. apr 2007 Ja ud over Hyosung er SV'en jo nok den billigste V2'er, så hvis den er for dyr så er du på den...

Men Hyosungen er på mange måder et dårligt køb syntes jeg. Den har karburator (næsten alle motorcykler fra dette årtusind har indsprøjtning) og stålsten (som vil ruste med tiden), og brugtværdien vil højst sansynligt være ringe. Du får naturligvis meget cykel for pengene, men det er at pisse i bukserne for at holde sig varm. Hold øje med en brugt SV'er istedet så....

• #12   27. apr 2007 Hvorfor bliver Kawasaki ER-6N & F aldrig nævnt, når snakken går på på et alternativ til SV'eren? Udseendet er imo federe og den 2-cylindrede motor skulle efter sigende være ganske sprød. Priserne ligger endda tæt op af SV'eren - 90k for en nøgen og 105k for en med tøj på:
    (link fjernet)

(link fjernet)

• #13   27. apr 2007 Jeg har overvejet en Hyosung men er også blevet frarådet den igen. Så den tror jeg at jeg holder mig fra.
    Mit budget ligger på omkring 60 kilo og jeg vil gerne have en SV med kåbe på... Og hvis det skal være i ordentlig stand og med få km på tælleren ryger vi hurtigt op i pris.
    Der har dog været et par stykker der har været spændende. Men jeg har også kigget på et alternativ til den fine SV'er. Da den jo "kun" har 72 HK er det jo ikke så meget i forhold til en RF600 med 100 HK til billigere penge... Ja jeg ved godt at den er ældre men den har altså sin charme den cykel.

• #14   27. apr 2007 Hvis du med look-alike kun går efter designet så er det Hyosung GT650. De seneste årgange er blevet bedre end de første, men der mangler stadig en del finish.
    Ellers så er der:
    Ducati M600/620/695 Monster
    Cagiva Raptor 650
    Honda GT647 Hawk/NT 650 Bros
    Kawasaki ER6n

Kommentér på:
SV look-a-like cykel

Annonce