1.109 visninger
|
Oprettet:
Opret mc!!!! {{forumTopicSubject}}
Hvordan kan det være at opret mc funktionen virker så pisse dårligt at man 2 aftener i træk skal sidde og få lange løg af det lort???
Igår var det ikke muligt at komme videre fra den første side. (Prøvede at oprette en mc 4 gange)
Idag kommer jeg så videre fra første side, men kan efterfølgende ikke uploade mere end det første billede.
(Der lykkedes dog også først i 2. forsøg) Den bliver herefter selvfølgelig ikke stemt ind, da der jo kun er et enkelt billede på. Og cirkus kan herefter starte forfra.
Nogle hjælpe adm. der kan svare på dette?
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 29
Var sgu blevet lige blevet godt pissed........
Kom det bare til at virke af sig selv???
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 179
jeg betaler ikke for at være her
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 26 MC-er: 8 Emner: 30 Svar: 142
vh NiIkolaj
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 122
Da jeg skulle oprette min profil kunne jeg da uploade alle billederne på en gang inden jeg sendte min profil i luften....
Jeg betalte heller ikke noget for at blive oprettet...
mch
Carsten
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 331
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 19
Opret mc!!!!