{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Bump bagi... {{forumTopicSubject}}

For ind i h......!!!!!

Så kører man stille og roligt og nyder sin morgentur på arbejde. Kommer ind gennem vesterbro, Aalborg og stopper i en lysregulering. Checker lige bagved inden jeg bremser (altså i spejlet) og der er helt fri. Jeg holder nok i 7 sekunder og så giver MC'en et hop. Første tanke er om det er noget med motoren, men NEJ. Et hurtigt kig bagud - så holder der en fuckabe med sin spand presset godt og grundigt op i min nummerplade.
ARRRRRRRRRG - han sidder bare og løfter skuldrene og ryster på hovedet.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR når jeg at tænke men ved hurtig undersøgelse så er cyklen sluppet helt uden men. For faen man kan være heldig nogen gange.

SÅ VÅGN DOG OP INDEN DU SÆTTER DIG PÅ/I ET KØRETØJ....

Puha det trængte jeg til...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bump bagi...
  • #1   27. apr 2007 Nøj, hvor jeg også blevet gal, hvis manden bare trak på skuldrene..

Heldig at der ikke skete noget..

Jeg har prøvet at stoppe op ved en rundkørsel, og i det jeg står stille hører jeg hvinende hjul lige bag ved mig...
    Jeg trak skuldrene helt op til ørene i frygt for hvad ser nu skete... Bilen stoppede heldigvis inden den ramte mig, men uhh hvor adranalinet pumpede igennem kroppen..

• #3   27. apr 2007 Grunden til motorcyklister har handsker på:
    Så man ikke skære hånden når den er på vej ind igennem en lukket rude i føredøren på bilen...

@: Jakob S. : Den prøvede jeg også.. med en varevogn... Måtte give gas for ikke at blive nakket. Det er så der man er glad for at være færdig med at besørge sig selv..

• #4   27. apr 2007 har også prøvet det på min gamle 45 scooter et ordenlidt bump der svarede til at klaske en mc i 1 gear nå man holder helt stille.. manden kom dog farene ud og sagde undskyld mange gange men der var ikke sket noget. han lignede sku også noget der ikke havde sovet i 3 dage..

• #6   27. apr 2007 Ja.. jeg tænkte sgu ikke helt klart lige efter episoden og glemte alt om forsikringshalløjet. Var mere bekymret om at checke cyklen og da jeg så at den var uskadt ville jeg bare væk fra morgentrafikken på vesterbro...
    Da jeg kom ud på arbejde stod jeg dog lige og rykkede i bagskærm, nr. plade og nr.plade lys. Alt sidder som det skal såvidt jeg kan se og mærke - så som jeg også skrev tidligere så tror jeg bare jeg har været møgheldig.

• #7   27. apr 2007 "Jeg opfordrer ikke til vold" - hehe...

Var ude for præcis det samme i mandags, dog i bil - havde været i Italien i 5 dage, kørt over 1200 km blandt siiindssyge italienere, kommer til DK, kører 200 km fra Billund og 800 meter før jeg er hjemme holder jeg for rødt lys. Klokken er 23.50 og der er ikke et øje på gaden - bortset fra den kælling i en Alfa der vælger at køre lige op bag i mig selvom jeg holder for rødt, helt stille!

"Jamen jeg troede du kørte?" DER ER FOR HELVEDE RØDT! HVAD TROR DU SELV? Nå, men held i uhelde, der kom en mini lille ridse på kogfangerne midt på at så blev en lygte slået løs - men for en måned siden var der en knallertkører der påkørte kofangeren i den ene side (samme kryds faktisk!) hvor der kom en del ridser... så nu kommer Alfa-kællingen til at betale en ny kofanger! Så kan hun sgu lære at se sig for!

• #8   27. apr 2007 Ha ha har oplevet det samme for snart ti år siden ...... Dengang sad føren af bilen bare og grinede da eg kiggede bagud. Lod hav overhale men ved næste kryds kørte jeg op på siden af ham og gav en god flad knytter i taget på bilen ...... Der grinede han slet ikke mere *S* så desværre ikke mere til om jeg fik banket en bule ... men det gav lidt ro i sjælen.

• #9   27. apr 2007 @Esben: LOL... " "Jamen jeg troede du kørte?" DER ER FOR HELVEDE RØDT! HVAD TROR DU SELV?"

Nogen gange er folk sgu for dumme..

• #10   27. apr 2007 Jeg havde sat cyklen på støtte foden og gået hen og fået en alvorlig snak med personen i bilen. Og været pisse ligeglad med om jeg stoppede morgen trafikken.

• #11   27. apr 2007 Havde også stillet eller smidt cyklen .... og fået fat i manden
    hva tænker de på ?

• #12   27. apr 2007 ja hvis han har ramt baghjulet kan der være sket skader uden det umiddelbart kan ses.. tjek lige at kæden stadig er stram og om baghjulet stadig sidder lige i gaflen... ikke fordi der burde ska noget ved et lille bump men bare for at være sikker..

• #13   27. apr 2007 Jeg har tyskerhjelmsbagskærm så han kan under ingen omstændigheder ramme hjulet. Jeg tror han ramte mit forkromede nr.plade lys som så har skubbet cyklen lidt.
    Han kan ikke have ramt ret hårdt når den ikke har taget skade...

• #14   27. apr 2007 Tror også at jeg var gået hen til bilen og tale et par kærlige ord med ham, og været fuldstændig ligeglad om jeg bremsede trafikken fuldstændig, for man kan sgu da bare lade være at gøre sådan noget pis...

Noget andet er at jeg hader at køre i myldertidstrafikken i Aalborg, det snegler sig til tider afsted.... Derfor burde folk da kunne se én...??

• #15   27. apr 2007 Opdragelse kan værer en god ting,det kan være at han har lært noget af dig.Blev selv nappet og brækkede benet 2 steder samt venstre arm.

Kommentér på:
Bump bagi...

Annonce