Bump bagi... {{forumTopicSubject}}
For ind i h......!!!!!
Så kører man stille og roligt og nyder sin morgentur på arbejde. Kommer ind gennem vesterbro, Aalborg og stopper i en lysregulering. Checker lige bagved inden jeg bremser (altså i spejlet) og der er helt fri. Jeg holder nok i 7 sekunder og så giver MC'en et hop. Første tanke er om det er noget med motoren, men NEJ. Et hurtigt kig bagud - så holder der en fuckabe med sin spand presset godt og grundigt op i min nummerplade.
ARRRRRRRRRG - han sidder bare og løfter skuldrene og ryster på hovedet.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR når jeg at tænke men ved hurtig undersøgelse så er cyklen sluppet helt uden men. For faen man kan være heldig nogen gange.
SÅ VÅGN DOG OP INDEN DU SÆTTER DIG PÅ/I ET KØRETØJ....
Puha det trængte jeg til...
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.008
Heldig at der ikke skete noget..
Jeg har prøvet at stoppe op ved en rundkørsel, og i det jeg står stille hører jeg hvinende hjul lige bag ved mig...
Jeg trak skuldrene helt op til ørene i frygt for hvad ser nu skete... Bilen stoppede heldigvis inden den ramte mig, men uhh hvor adranalinet pumpede igennem kroppen..
Så man ikke skære hånden når den er på vej ind igennem en lukket rude i føredøren på bilen...
@: Jakob S. : Den prøvede jeg også.. med en varevogn... Måtte give gas for ikke at blive nakket. Det er så der man er glad for at være færdig med at besørge sig selv..
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 147 Svar: 503
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.089
Da jeg kom ud på arbejde stod jeg dog lige og rykkede i bagskærm, nr. plade og nr.plade lys. Alt sidder som det skal såvidt jeg kan se og mærke - så som jeg også skrev tidligere så tror jeg bare jeg har været møgheldig.
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 211
Var ude for præcis det samme i mandags, dog i bil - havde været i Italien i 5 dage, kørt over 1200 km blandt siiindssyge italienere, kommer til DK, kører 200 km fra Billund og 800 meter før jeg er hjemme holder jeg for rødt lys. Klokken er 23.50 og der er ikke et øje på gaden - bortset fra den kælling i en Alfa der vælger at køre lige op bag i mig selvom jeg holder for rødt, helt stille!
"Jamen jeg troede du kørte?" DER ER FOR HELVEDE RØDT! HVAD TROR DU SELV? Nå, men held i uhelde, der kom en mini lille ridse på kogfangerne midt på at så blev en lygte slået løs - men for en måned siden var der en knallertkører der påkørte kofangeren i den ene side (samme kryds faktisk!) hvor der kom en del ridser... så nu kommer Alfa-kællingen til at betale en ny kofanger! Så kan hun sgu lære at se sig for!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.954
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.008
Nogen gange er folk sgu for dumme..
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
hva tænker de på ?
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.089
Han kan ikke have ramt ret hårdt når den ikke har taget skade...
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 228
Noget andet er at jeg hader at køre i myldertidstrafikken i Aalborg, det snegler sig til tider afsted.... Derfor burde folk da kunne se én...??
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 20
Bump bagi...