934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Skoda med Kamera Skoda med Kamera

Hejsa gutter,

Jeg er næsten sikker på jeg igår eller forgårs så følgende bil med kamera monteret, altså en polititbil

Det drejer sig om en champagnefarvet Skoda Octavia.

Så er folk advaret, men er ikke 1000% sikker på det er en videobil, men jeg er næsten sikker på jeg så den havde udstyret i bilen da den overhalede mig på motorvejen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda med Kamera
  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #1   27. apr 2007 De kan sku ikke være bekendt at ligge at køre i sådan nogle biler, så ved vi jo aldrig hvor vi har dem...

Jeg har også set dem trille rundt i en splinterny grå passat....

• #2   27. apr 2007 De har også en grøn Seat Toledo

• #3   27. apr 2007 Jeg synes jeg så en sort aflang kasse yderst til højre i Skodaen nemlig, og eftersom det ikke er helt std. udstyr, har jeg en ide om det er en video bil.

Ydermere, hamrede han faktisk forbi mig, efter at have ligget bag mig et stykke tid med omkring 150. Det gik sgu stærkt da han røg forbi...
    En smule mere end de 160 tror jeg han skød den op på smiley

• #4   27. apr 2007 Haderslev politi har en Renault Laguna i lys grå..........

• #5   27. apr 2007 her i Århus kører de rundt i blå ford mondeo stationcar... en kollega blev stoppet sidste uge med 210 på motorvejen, og de havde det hele på video

• #6   27. apr 2007 Jeg kan bekræfte at det er rigtig det som Thomas skrive, at den har kamera i bilen, da jeg selv blev stoppet sidste søndag af en Skoda da passer til beskrivelsen.
    Jeg slap dog selvom der stod !!! på spedometeret.
    ses

• #7   27. apr 2007 Politi vogne har aldrig noget ståendene på den sorte plade bag nummer pladen. Det kan man kende dem på. Bar lidt svært at se på lang afstand

• #8   27. apr 2007 Synes det lyder underligt, at han ligger sig bagved mig med 150 på motorvejen, men ikke vælger at holde mig ind, men bare ligger der et stykke tid, og faktisk vold tæt på

Jeg svinger ind i inderbanen for at få ham væk da jeg synes han ligger lige tæt nok på til jeg synes det er sjovt, så han overhaler og giver den godt med gas fremad smiley

Kan jo være jeg har været heldig at han har ladet mig køre smiley
    Ellers kommer der jo nok en lille hilsen fra polisen en af de nærmeste dage

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #9   27. apr 2007
    Har en kammerat der blev snuppet på Helsingør motorvejen i forgårs. Det var en fesen grøn skoda octavia med video udstyr.

Pas på derude, de er godt nok blevet lusket smiley

• #10   27. apr 2007 Dem som kender nogle der er blevet fanget på/i video, holder de de personer ind, eller kommer de og viser billedet bagefter på hjemmeadressen eller hvordan?

Må være svært at bevise hvem der har kørt på mc eks. hvis de kommer efterfølgende, man kan vel bare sige en eller anden havde kørt en tur på den som man havde planer om at sælge den til... ?

• #11   27. apr 2007 anhængertræk er heller ikke standard på en politibil så hvis i lige tjekker det inden i ryger forbi med 200 ....+
    overvej om i skal give den det sidste eller trykke bremsen

• #12   27. apr 2007 hvis de ikke holder dig ind så kan sådan en sag næsten helt sikkert afvises i retten, en advokat vil jo stille betjenten det umulige spørgsmål: Er du sikker på at det er den sigtede der førte motorcyklen ??? Det kan han ikke svare på og så afviser dommeren sagen........det kræver selvfølgelig at du har is i maven og har den rigtige forklaring klar til dem når de dukker op !!!

• #13   27. apr 2007 Når de måler med police pilot så bringer de een til standsning med det samme.

Var selv ved at blive stoppet på MC igår. Tog et deeeejligt sving i første gear på FZRen. 3000-4000 og så op at vræle. Gulp.
    Der holdt så tre panservogne længere fremme som var særligt opmærksomme på den F-16 der var på vej hen mod dem hvor de holdt noget razzia. Een var på vej ud på kørebanen sikkert for at sige at min MC lød godt.
    Heldigvis sku jeg dreje fra ved en sidevej til venstre før jeg nåede hen til pannerne. smiley

• #14   27. apr 2007 Man kan kort og godt ikke vide sig sikker.
    De kører i alt muligt og jo også på Civile MCere.

Det må sgu være lidt surt når ham man tørrer på en Boulevard trækker skiltet frem.

Får vi egentlig klip for at køre på baghjul??? Der må da være nogen herinde der har prøvet det.

• #15   27. apr 2007 #Arne

Fatter så bare ikke, at han ikke valgte at holde mig ind...

Alt andet lige, så bliver det jo unødigt sværere bagefter at bevise for dem hvem der kørte på cyklen...

• #16   27. apr 2007 Hjørring har en Opel Vectra OPC...den er grå/grøn mener jeg

• #17   27. apr 2007 OPC leveres ikke i den farve, det er en 3.2GTS de har, dem kører der en del af i civil

OPC er en 2.8 turbo og dem har policen ingen af.....

• #18   27. apr 2007 Til det Kim(6920Videbæk) O skrev.
    Er du sikker på at det er den sigtede der førte motorcyklen..

kan man ikke blive afkrævet at redegøre for hvem der har kørt på mc'en på daværende tidspunkt?

• #19   27. apr 2007 JEg har aller hørt om at de har målt een med piloten uden at bringe vedk til standsning.

• #20   27. apr 2007 Blev selv hevet ind af en blå bora i Ribe her i tirsdags, han havde dog praktikanter i bilen, så ham kunne man overhovedet ikke snakke med :S

• #21   27. apr 2007 Hottentotten:

Det er jo absolut sandsynligt, at han har kørt og luret på dig, men så har fået et vigtigere ærinde ind over radioen - rundstykker, citronmåner eller lignende.....

• #22   27. apr 2007 sku bare gi den noget gas, de skodaer er lette at rende fra, been there done that:-)

• #23   27. apr 2007 Kasper K:

Jo du bliver selvfølgelig bedt om at redegøre for hvem der har ført køretøjet, men enten ved du det ikke eller også kan du ifølge en paragraf nægte at udtale dig hvis det fører til at nærmeste familie bliver dømt, sidstnævnte er nok tvivlsom, men den første kan sagtens bruges !!
    Det var jo bare en der prøvede den fordi du vil sælge den.....du kender ikke hans nummer og han hed måske Finn

• #24   27. apr 2007 Politet bruger alt lige fra Skoda, toyota, vw, peugeot osv. Man kan absolut ikke stole på mærkerne og modellerne mere.

• #25   27. apr 2007 Arne n--->

Det koster hele pappet at køre på baghjul.....

• #26   27. apr 2007 Anders. Jeg laver sgu en tråd om det.
    Der MÅ være nogen der har prøvet det.

• #27   28. apr 2007 Hehe, jeg er næsten 100% sikker på at det VAR en politibil - og at du bare var heldig, at de fik et vigtigere opkald smiley

Det er standard teknik fra deres side (og i øvrigt noget værre svineri!);
    - Man overhaler dem (civil politibil)
    - De accelererer hurtigt helt op til en
    - Ligger sig lige i r*ven, absolut uden bremseafstand (for at provokere til at køre endnu hurtigere...)

Når det sker, plejer jeg at gøre følgende:
    - Slipper gassen og trækker ind til siden (følger de efter lige i r*ven på en, kan man være helt sikker på hvem det er...)
    - Herefter trækker jeg heeelt ind og kører væsentligt under hastighedsgrænsen...
    - Endelig kører de så uden om, så man kan vinke triumferende til dem smiley

Er jeg i mit drillende humør trækker jeg op til dem igen og ligger mig lige bag ved (selfølgelig med passende afstand!) - og overhaler dem så på afkørselsrampen alt imens jeg vinker ivrigt (så kan de nemlig lære det! smiley ;-) smiley

Har absolut ingen respekt over for deres fremgangsmåde og har flere gange prøvet, hvor de lå kun få meter fra mig på motorvejen (meget ubehageligt!). Fatter slet ikke hvad der sker oven i hovederne på dem, men det lader desværre til at være mere eller mindre alm praksis, at udsætte andre menneskers førlighed for fare, blot for at kunne skrive en lidt større bøde ud smiley

Kommentér på:
Skoda med Kamera

Annonce