1.839 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
mc forsikring kasko og ansvar i somer perioden og kun ansvar i vinter mc forsikring kasko og ansvar i somer perioden og kun ansvar i vinter
Hej
nogle der har erfaring med at opsige / pause deres kasko forsikring i vinter perioden hvor motorcyklen afligeveld er under opbevaring ?
er det overhovedet en mulighed at pause / opsige en forsikring for sådan en kort periode ?
0 synes godt om
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Forstår ikke helt hvad du spørger om? Altså sommerforsikring gælder fra 1. marts til 30. november - her mellem skal du have helårsforsikring hvis du vil køre. Ved ikke hvorfor du gerne vil have ansvar om vinteren hvis du alligevel ikke kører, hvorfor ikke kasko i stedet, hvis den nu skulle blive stjålet?
apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
så derfor spørg jeg om i tror det er muligt at stoppe / pause forsikringen i vinter perioden
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Og spørg din forsikring om du betaler for kasko i vinterhalvåret.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 685
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Annoncer: 1 Emner: 4 Svar: 706
Opsigelse kræver af du afregistrerer og så syner og indregistrerer igen til foråret, da du ikke må have plader på hvis du ingen forsikring har.
Hvilket selskab har du din forsikring i?
Det lyder lidt som om du ikke har læst betingelserne.
maj 2010
Emner: 6 Svar: 188
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 76
Her er der helårs dækning, og når jeg ikke gider køre mere, melder jeg den på stilstand, det koster et symbolsk beløb men så betaler jeg ikke forsikring under stilstand. Når man vil køre igen ringer man bare og dagen efter kan man så køre igen.
mc forsikring kasko og ansvar i somer perioden og kun ansvar i vinter