{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr 1000rr 07
  • #1   18. apr 2018 Ja foto vogne smiley

  • #2   18. apr 2018 Modellen hedder vist 08 og frem
    Vist noget med at enkelte af dem(sc59) har haft problemer med krumtap smiley
    Det er ihvertfald hvad jeg har fået afvide hos probike.


  • #3   18. apr 2018 Modellen køre fra 06-08 og så kommer den nye dom jeg ikke ksn lide, var det generelt et problem med krumtappen?

  • #4   18. apr 2018 Arg 06-07 du mener så smiley sc57 faceliftet model af 04-05 som min var.
    De har ikke problemer med krumtap, det største problem på min var at jeg fik så helveds ondt i røven af det bræt til et sæde smiley hehe 70 km så ville jeg af.
    Er forresten 193 og kørte ca. 25000 på min inden jeg skiftede.
    Fantastisk cykel (efter jeg monterede komfort sæde (ligger i gemmerne)) eneste man skal vende sig til, er at de godt kan tikke fra indsprøjtningsventiler. Ellers synes jeg det er en fantastisk mc smiley


  • #5   18. apr 2018 Passer nok godt med 06-06 smiley min gamle r6 havde også et ret hårdt sæde smiley men syntes man vender sig til det, den skal kun bruges til ren leg kørsel til træning og hyggeture, sider også ret godt på den, men syntes jeg også jeg gør på 600eren hvad gjorde du valgte din 1000er i sin tid?

  • #6   18. apr 2018 Sædet på en r6 fra 99-05 er VÆSENTLIG bedre lige til info smiley det synes min røv ihvertfald.

    Jeg var ude og prøve en cbr 954 fra 03, og min kammerat prøvede så for sjov en cbr 1000rr fra 07 på samme tid.
    Vi byttede mc for midt på prøveturen, også var jeg solgt smiley sådan en køre, styre, og bremser bare lækkert.


  • #7   18. apr 2018 Har kun prøvet en r6 så er lidt spændt har kun hørt godt om cbr smiley starter til MC kort her i næste månede så vil have min cykel klar til den tid smiley må heller få taget kortet denne gang smiley

  • #8   18. apr 2018 Lyder som en god ide, med kørekort først smiley
    Bare kom igang, man fortryder det ikke. smiley


  • #9   18. apr 2018 Hehe ha sidst var jeg lidt nervøs når de blå kørte forbi smiley men savner sku at trille lidt i det gode vejr smiley

Kommentér på:
Honda cbr 1000rr 07

Annonce