1.037 visninger
|
Oprettet:
Yes !!! så er drømme dragten færdig:-) {{forumTopicSubject}}
Så er min drømme dragt endelig færdig, det tog nogle uger fra da jeg havde designet den (med lidt hjælp) til den stod snore lige og færdig.
Og det endelige resultat er ikke mindre end forbløffende, det er sgu 110% i orden håndværk, men den er jo også håndlavet he he....
Men i kan jo selv gå ind og se den på : http://www.superbikez.dk/270407.html
Det er den der står Schou på.
Et kæmpe stor tak for perfekt service og et perfekt resultat til Dragtdesigneren
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 319
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Jeg sidder allerede og drømmer......
Hvad type læder er det ? Og grain ?
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 490
det er da en om´mer....
ellers super fed dragt
mic
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
venter selv på en
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 644
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
Men ser rigtig godt ud.
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 91 Svar: 970
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.434
Der er ikke billeder af den endnu indefra - altså foret. Dragten er ikke kommet til DK endnu og er ikke helt færdig, der mangler stadig kraver, inderfor og beskyttelse mv.
Mvh
Thomas E
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Men så bliver du jo også nød til at have den Shoi hjelm der står Suzuki på også
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
Lige et enkelt spørgsmål - hvilken mc kører du på?;-)
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
Yes !!! så er drømme dragten færdig:-)