{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

MJ
MJ
Tilmeldt:
14. feb 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74

Yamaha YZF1000R Thunderace {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have mig en 1000+ ccm touringbike

Og er faldet over en Yamaha YZF1000R Thunderace, både fordi den ligger i mit prisleje og fordi at selv om den er af ældre dato, så ser den stadig ikke gammel ud

jeg har læst om deres olieforbrug, og svagt 2 gear, og den generelle holdning om at dette "bare er sådan de er". Men jeg har også læst at det er en god bike der giver "bang for the buck" og stærk undervurderet

Men hvad siger i, det et godt køb?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha YZF1000R Thunderace
  • #1   19. apr 2018 Jeg har haft nogle stykker af FZR 1000 exup som mere eller mindre har sammen motor, vist ikke de store ændringer i indmaden. De brugte alle en del olie fra 0,2 til 0,5 liter pr 1000km. 2. Gearet har jeg aldrig oplevet problemer med.
    En kami havde Thunderace'en og olie forbruget var ca det samme og han havde heller ikke problemer med 2. Gearet.
    Jeg synes selv det er en fed mc sådan en Ace smiley
    Jeg ville ikke have betænkninger over at købe en Ace.


  • #2   19. apr 2018 Okay. God info.

    Hvordan er kvaliteten ellers på en yamaha?

    Jeg har kun kørt Suzuki mcer


  • #3   19. apr 2018 Jeg er Yamaha mand og køre pt på Yamaha R1 årg 2000 model rn04 og Yamaha XSR 900 årg 2017 model årg 16 model rn43
    Har haft mange forskellige Yamaha'ere og aldrig været skuffet eller haft særlig store problemer med dem. Når jeg skal skifte igen bliver det en Yamaha !


  • #5   19. apr 2018 Jeg er 188 og har netop gået efter denne model da jeg har læst at den er komfortabel til høje personer. Jeg skal så lige ud og sidde på en her snart

    Jeg er blevet for gammel til at sidde på rendyrkede R modeller desværre.


  • #6   19. apr 2018 Kan man på en måde se om de bruger meget olie når man tager ud og kigger på en?

    Står der blå røg ud af dem, eller kan man se det i udstødningen?


  • #7   19. apr 2018 Hvis de står et par minutter i tomgang, (varm motor) og så ryger godt, når den lige bliver gasset godt op, så bruger den en del olie.

    Min har jeg ikke kørt, mange km på, så jeg kan ikke svare på forbruget af olie, men de kan godt summe noget, i styret ved bestemte omd. det er træls. Ellers en ok mc, der snildt kan flå pappet fra dig, på så sekunder smiley


  • #9   21. apr 2018 Jeg takker for hjælpen gutter.

    Jeg har købt en 97´er Thunderace med 43000km på klokken. den går bare rigtigt godt!


Kommentér på:
Yamaha YZF1000R Thunderace

Annonce