Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søges til montering af alarm
  • #1   28. apr 2007 Hey Chris jeg vil godt hjælpe dig, men er først hjemme medio maj.... Skal selv montere en på min egen der!

• #2   28. apr 2007 Søborg...

Og der rejser jeg selvfølgelig på ferie.... men hvis ingen har skrevet og eller jeg har fundet ud af noget kan vi jo lige kigge på det.... har du tjek på det...? vil gerne have lavet det ordentligt...men kan da se du har tjek på din kværn....nice... smiley

Så søger stadig en der kan hjælpe her snart til montering...

Chris

• #3   28. apr 2007 Hvor henne bor du Chris?

• #4   28. apr 2007 Claus ....

Bor i rødovre... men er da frisk på at køre hvis det er.....

Chris

• #5   28. apr 2007 Søborg, hvis du kan give en hjælpende hånd medio maj, når du selv skal montere din kan det godt være, jeg gerne vil have hjælp.. Jeg har en af de der billige alarmer til en 300 kr. men jeg kan ikke finde ud af at montere den...

_________
    Jakob

• #6   28. apr 2007 Jacob & Chris. Jeg er hjemme igen d. 9/5, og tager så på ferie d. 15, så måske vi kan finde ud af noget der imellem. Kan I ikke lige tilføje mig på vennelisten, så finder vi ud af noget.... Jeg skal Ikke have noget for det.... Det da hyggeligt at pille med sin mc... *G*

• #7   28. apr 2007 Søborg.......

Jamen det lyder sgu alligevel kanon...rejser selv den 21 så de dage der imellem er jo kanon at lave det.... har du sådan lidt tjek på ledninger og diagrammer osv.... vil jo gerne have lavet det nice...og sgu en fed ide...for ville gerne selv være med til det..men bliver nok lidt noya over alt går ok... smiley

Chris

• #8   28. apr 2007 Hvis bare du har et eldiagram over din mc, så skal vi nok finde ud af det Chris. Jeg er ikke uddannet elektriker, men har da rodet lidt med det. Men hvis du er nervøs for det, så kan du jo altid tage det til en mekaniker og betale for monteringen. De der Cyclone alarmer ser rimelig nemme ud at montere, så jeg er da fortrøstningsfuld. Jeg kan jo montere min egen først og se om det funker... *G*

• #9   28. apr 2007 Søborg...

Jamen der skulle det hele være med og lige passe til min type bike.... og ja de skulle være nemme at monterer..... har ikke fået den hjem endnu men bestiller inde på nettet fra et engelsk firma en af dagene.... køber den der magic cyclone med tale og lcd fjernbetjening..... hvad for en har du købt? eller måske skal vi bestille dem sammen hvis du ikke har købt.... så sparer vi da begge lidt.... Det jeg mest er nervøs med er sgu ledninger osv...hvordan vi ligger dem pænt osv..har satme aldrig skilt en kværn ad....fik jeg rødderne til *GG* men du har jo skilt din ad et par gange..... tell me a little about it..skal de under tanken eller hvordan fanden gør vi? og hvor skal selv enhederne sidde osv... *GG* ja sorry nu bliver jeg belastende ...... ej gas ....

chris

• #10   28. apr 2007 Chris jeg har ikke bestilt min endnu, men køber den samme som du siger. Jeg arbejder på et skib der sejler til England og har en makker her ovre jeg får sendt til. De sender nemlig gratis til UK, så der er der penge at spare. Så lad os finde ud af noget. Jeg skriver lige en post til dig med mit mobil nr....

Kommentér på:
søges til montering af alarm

Annonce