{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Suzuki GSF 600 eller Hyosung GT650 {{forumTopicSubject}}

Kommer fra en SV650 og elsker den motor men måtte desværre sælge sidste år, nu har jeg så små 20.000 og kigger på MC igen, ved godt Hyosung motoren ikke er bygget af Suzuki men kører fuldstændig sådan, den jeg har kig på er den efter '08 med sort stel, det skulle være efter problemet med de svage topstykker.

Alternativet i den prisklasse er en Bandit.

- Har prøvet begge 2 og de fejler intet nogen af dem og kører lige godt, Hyosung'en føles lidt hurtigere men betyder intet.

Hvad tænker i? Er det fjollet overhovedet at overveje Hyosung'en? Der er så mange delte meninger herinde så tænker nu hvor de har været her nogle år at folk måske er kommet på bedre/værre tanker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSF 600 eller Hyosung GT650
  • #1   21. apr 2018 Vil aldrig overveje én hyosung , kan ikke komme på et eneste positivt punkt ... tung , billigtt udført ... bare forkert ... materiale valg og kåben kan vel næppe tåle alm.autolak på cell.fortynder ??

  • #3   21. apr 2018 Ok, jeg er pænt træt af det hele lige nu, så sæt dig lige ned og tænd din cigar, for her kommer altså en længere smøre. Hvis ene formål er, at få dig fra at overveje, at begå et køb af en Hysungillong(-time). Og derefter fortryde det fra første motorstop, og indtil det lykkes dig at læsse den af på en eller anden anden stakkel:
    Fra start: Mener du virkelig det? Jeg ville hellere ha Suzukien om den så stod opstaldet og defekt, end en Hys...sy....gi....gong -den anden der....
    Jeg forudser, at du ikke får en eneste stemme på kinøjseren.(Som er en Koreaner.... smiley )
    Hvad skulle man iøvrigt også sige i en samtale, at man har for en mc? Ville du stolt kunne sige at du har sådan en Hyosung? For ikke at tale om, hvis du sku få en lille gris på gaflen. Når i kommer ud fra halballet og hun ser din Hyosung, vil du ikke kunne se hendes røver for bar` fo`såler...Skal vi vædde? Og så er der altså ikke noget med at indhente hende på din kværn....for det er en Hyosung. Fra 08.
    Tag ikke råd fra mig. Jeg har selv en cykel fra 06, som jeg ikke kan køre på. (Og jeg gav 20000 for min for et halvt år siden.) Tag og se på ham urbanudvikings profil. Han må da vide hvad han snakker om. Han har haft ca 2 millioner cykler ser det ud til. Eller du kunne lave en helt ny tråd, og spørge om nogen vil foreslå, blandt alle mærker hvilken (Honda) de ville foreslå dig at købe brugt for ca 20000. Og ikke ældre end før år 2000. Bare lad være med at købe sådan en koreaner der. Selvom den nok ser fed nok ud....
    Men du ønskes i al fald held og lykke med at finde en fed cykel fra mig smiley
    Ps: Dit indlæg lugter altså også langt væk af, at du allerede er klar over, at du er galt på den mht at overveje en Hyosung smiley Sorry to say...Bro.


  • #4   23. apr 2018 Tak for jeres input, kan godt høre jeg skal styre udenom Hyosung'en smiley

    - Ja dumt tidspunkt at købe på men synes folk er til at snakke med om prisen på dem jeg har hørt på, så skal nok finde noget smiley


  • #5   24. apr 2018 Selvfølgelig finder du på noget. Og tag da en ven med når du skal ud for at kigge. Jeg håber, at vi begge snart kommer på vejen igen smiley

  • #6   24. apr 2018 https://www.motorcykelgalleri.dk/suzuki-gsf-600-bandit/id-245269
    Hvis jeg havde 20 lange, var jeg smuttet for at se den smiley


  • #7   24. apr 2018 Har kun prøvet sådan en Hysjong på manøvrebanen, kørte virkelig elendigt! Jeg synes de virker som noget rigtig skrammel og ville til hver en tid hellere ha en 20 år gammel japser end en 2 år gammel kinøjser (koreaner what ever - kartoffel/kartoffel) men de ser ud af en fandens masse mere end de er, til en billig pris og forstår udmærket dem der føler sig lokket af at prøve en smiley

  • #8   24. apr 2018 #7: Det er paradoksalt, at (nogle) ser nemmerlig fede ud, men....
    Jeg kan ikke lade vær med at sammenligne med et par hunkønsvæsener, jeg har kendt i en fjern fortid...Ret lækre at se på. Men hvad angår kvalitet og køreglæde står sagen dimmentralt modsat. (Og hvis man banker lidt til dem, går lortet istykker....hi-hi smiley


  • #9   25. apr 2018 Har for nylig repareret på én , gt650 ... Alt var i udu , kunne ikke lade , bremser defekte , kæden var stiv som en pind , trods kun godt 15000km siden 2009 , ledningsnet utilstrækkelig isoleret og lå nærmest henover en dejlig lun motor , manglende justerings muligheder mht.individuel kører , billig udførelse , vægt - balance føltes som at veje det dobbelte af hvad den reelt står anført til : skyldes vel højt tyngdepunkt , kan ikke sammenlignes med sv650 trods lighederne , gik en hyosung i stå ude på gaden .... Ville jeg efterlade den med nøglerne i og ønske den alt det bedste og endda vente nogle uger med at melde de stjålet smiley koreanerne og kineserne burde lave fyrværkeri eller i det mindste en ATV der virker mere end én sæson ... Hyosung er ikke forberedt på skandinavisk vejr , fugt og regn , kan godt ske de kører bedst hvor solen skinner året rundt

  • #10   25. apr 2018 #9: Kan godt ske, ja. Men nok mere sandsyneligt, at de bare har sparet ALLE de steder som de kunne. Sådan lyder det for mig på din ovenstående komm ihvertfald.
    (Hvis man gik i stå og bare lader den stå, ville jeg lige pudse den inden jeg smuttede fra stedet ;-))


  • #11   25. apr 2018 Plastikken som udgør kåben , er ikke lakeret men farvet som en legoklods og tyndt og sprødt ... Tænker et alm stenslag kan splintre delene , orv ja og måden det er samlet ??. Kan ikke sammenlignes med noget , en Pgo scooter er bedre samlet

Kommentér på:
Suzuki GSF 600 eller Hyosung GT650

Annonce