776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Værksted til norton nær århus Værksted til norton nær århus

Hej Alle,

Overvejer at investere i en gamle englænder, men har ikke tid/evne til selv at skrue. Jeg har derfor brug for et fint/billigt værksted i nærheden af århus, hvis der skulle være noget med den. Selvfølgelig en fordel hvis normalt har gamle englændere, således reservedele er på lager eller med kort leveringstid!? Det kunne også være en mulighed hvis en privat have lyst.

Takker
Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksted til norton nær århus
  • #1   28. apr 2007 Vagn Jensen i Lystrup de har et godt værksted og alt til englændere. men det er dyrt af h...... til

• #2   28. apr 2007 Du skal nok have en god fuld bankkonto, hvis du vil lade et værksted fixe en gammel Englænder for dig.....

Sådan et projekt er nok mere for egen hygges skyld.... for du vil nok aldrig kunne hente pengene hjem igen ved en senere salg....

• #3   28. apr 2007 hey du skal kigge på www.mors-bikes.dk det ligger i vejle og de er ganske dygtige og hurtige..

ellers gå ind på http://www.norton-mc.dk/

• #4   28. apr 2007 Det er en DRØM at eje en englænder... :]] tro mig :]

• #5   28. apr 2007 Frode Sørensen i Allingåbro har også alt til Norton og andre Englændere, samt værksted-)

• #6   28. apr 2007 har du fundet en speciel model du kunne tænke dig..?

• #7   28. apr 2007 Tjek lige NE-custom ligger mellem Randers og Hadsund..
    Lille men seriøs dygtig. specielt Englænder fra 50-80erne
    Har bygget den fede blå bonneville dr er her på MCG.

• #8   29. apr 2007 Tak for jeres indlæg

Jeg havde fundet en rigtig fin caferacer fra '55 med norton 750 commander motor og wide stel (eller hvad det nu lige hedder). Den skulle stå i frederikshavn, og var til salg på dba.dk, men desværre ikke på siden idag!?
    Jeg kan se nogle gode elementer i at købe en gammel englænder. Den taber ikke i værdi. Forsikring er billig. Masser af charme og køreglæde til et lille kørselsbehov (på arbejde i ny og næ, samt søndagsture). Risikoen er naturligvis at økonomien løber løbsk med dyre værkstedsbesøg.
    Set i forhold til at købe en nyere cykel er risikoen måske større for noget går i stykker, men reperationer på en ny cykel er vel heller ikke gratis!? Man kan vel også overveje om reservedelene til en gammel englænder er billigere end til nyere maskine!?

Jeg vil meget gerne høre flere erfaringer og/eller meninger omkring min overvejelser.

Endnu en gang tak
    Kasper

Kommentér på:
Værksted til norton nær århus

Annonce