776 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Værksted til norton nær århus Værksted til norton nær århus
Hej Alle,
Overvejer at investere i en gamle englænder, men har ikke tid/evne til selv at skrue. Jeg har derfor brug for et fint/billigt værksted i nærheden af århus, hvis der skulle være noget med den. Selvfølgelig en fordel hvis normalt har gamle englændere, således reservedele er på lager eller med kort leveringstid!? Det kunne også være en mulighed hvis en privat have lyst.
Takker
Kasper
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 52 Følgere: 60 MC-er: 10 Emner: 51 Svar: 621
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Sådan et projekt er nok mere for egen hygges skyld.... for du vil nok aldrig kunne hente pengene hjem igen ved en senere salg....
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 87
ellers gå ind på http://www.norton-mc.dk/
apr 2007
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
apr 2007
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 114
Lille men seriøs dygtig. specielt Englænder fra 50-80erne
Har bygget den fede blå bonneville dr er her på MCG.
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 49
Jeg havde fundet en rigtig fin caferacer fra '55 med norton 750 commander motor og wide stel (eller hvad det nu lige hedder). Den skulle stå i frederikshavn, og var til salg på dba.dk, men desværre ikke på siden idag!?
Jeg kan se nogle gode elementer i at købe en gammel englænder. Den taber ikke i værdi. Forsikring er billig. Masser af charme og køreglæde til et lille kørselsbehov (på arbejde i ny og næ, samt søndagsture). Risikoen er naturligvis at økonomien løber løbsk med dyre værkstedsbesøg.
Set i forhold til at købe en nyere cykel er risikoen måske større for noget går i stykker, men reperationer på en ny cykel er vel heller ikke gratis!? Man kan vel også overveje om reservedelene til en gammel englænder er billigere end til nyere maskine!?
Jeg vil meget gerne høre flere erfaringer og/eller meninger omkring min overvejelser.
Endnu en gang tak
Kasper
Værksted til norton nær århus