{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hvilket mærke koblingsplader ?? {{forumTopicSubject}}

Hvilket mærke skal man vælge for at få en kobling der kan klare en masse tæv?? Den bliver brugt flittigt på en kraftig motor??
Følgende mærker har jeg at vælge i mellem. Pris er underordnet, så længe kvaliteten holder. Det behøver jo ikke at være bedre fordi det er dyrt. Alt jeg er interesseret i er at lortet kan klare mosten...

Lucas
EBC
Vesrah

mvh -Boxe-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket mærke koblingsplader ??
  • #1   28. apr 2007 Der er lige en fejl.. Det er ikke kun koblingspladerne, men ALT der bliver skiftet..

• #2   28. apr 2007 du kunne jo overveje at sætte en Racer kobling i, hvis det kan fås til din model.... Min makker har lige monteret på sin GSXR1100 (200hp) og han siger at den ALDRIG har været hurtigere!!! Den kan nemlig ikke slippe sådan en kobling... Han har bestilt sin her (link fjernet) du kan jo høre om de har noget du kan bruge GL & HF

• #3   28. apr 2007 Har været glad for EBC's Racer koblinger

• #4   28. apr 2007 jeg bestilte mine koblingsplader ved jydsk mc i horsens og fik vidst bare nogle standart nogle men med strammere fjedre oveni så kører det bare hammer fint..

• #5   28. apr 2007 Søborg I >> Man kan desværre ikke få til min model på den hjemmeside.

Rune CNR >> EBC Laver heller ikke racer koblinger til min model... Har kørt med EBC koblingsfjredrer og de blev godt nok sløve hurtigt, så fjedrene fra EBC bliver det i hvert fald ikke.. Køber nok fjedrerne fra LUCAS.....

• #6   28. apr 2007 Har du evt. forsøgt at sætte flere fjedre på? Kan man vist på nogle modeller... simpelthen sætte dobbelt så mange fjedre i

• #7   28. apr 2007 EBC laver jo verdensklasse bremseklodser. Mon ikke de også laver nogle gode koblingsplader ?

Boxe: hvis du nu slap en smule mere af, så holdte de nok også bedre smiley

• #8   28. apr 2007 mener bestemt der er en mulighed for dobbelt fjedre i nogen modeller men mon ikke grebet bliver meget stramt så...?

• #9   28. apr 2007 Ser du Martin det jo ikke noget problem for mænd som
    -Boxe- eller mig ;P .... Men kan da godt se at det kunne være et problem for nogen hehe

• #10   28. apr 2007 Rudi >> Tjooøh... MEN DEN SKAL HA' GAS...!!! *GG*

Jeg var ude hos Enghave Motor idag til åbent hus og fik den smidt den op på rullebåndet til en Dynotest... Men fik desværre aldrig fuldført opgaven for hver gang han lukkede op for gassen så begyndte koblingen at fedte for meget til at han turde blive ved med at holde den.. Han ville ikke være skyld i at lortet brændte af... Men han mente uden tvivl at den "rykkede rimelig hidsigt", som han sagde det ... Men lidt for fed blanding i lave omdrejninger...
    Men vi fik da lidt tilskuer at se da den begyndte at lave 30cm stikflammer ud af udstødningen hehe... Det var ligefør man kunne tænde smøger på den.. Han glædede sig til at få den på rullebåndet når jeg fik lavet koblingen så vi kunne finde ud af hvad den har af hestekræfter...

• #11   28. apr 2007 Boxe. Så vidt jeg kan huske har du FZR.
    FZR er berømt for at smadre koblingshus og skål.
    Barnett laver en forstærket racer kobling og det koster vist omkring 3-4000....
    Der er et andet mærke men kan ikke liiiige huske hvad det hedder..

• #12   28. apr 2007 Ja jeg har hørt en nævne det engang. At koblingsskålen ikke kan holde til fulde omdrejninger over længere tid da skålen ellers vil sprænge... Meeeen har nu kun hørt om det fra én enkelt person. Og han havde også bare hørt det fra en anden. Kender ingen der kan sige at lige præcis DEM SELV har oplevet det...
    Det kunne godt være en fabriksfejl eller sådan noget hos ham det er sket hos... Hvorfor skulle Yamaha også lave en koblingsskål som ikke kan holde til de RPM's som resten af motoren er bygget til... Giver ikke rigtig nogen mening synes jeg *g*

• #13   30. apr 2007 Hekto: Bedre køling ved tørkobling? Ahh det er vist en and. Olie køler en stor del bedre en luft.

• #14   3. maj 2007 Det blev til Lucas stålplader, Lucas friktionsplader, og Lucas fjedrer... Har lige været ude og rykke den lidt af... Alt virker upåklageligt... Den hukker godt nok hurtigt til den kobling... Så nu skal der laves wheelies smiley
    ....På lukket bane selvfølgelig smiley

Kommentér på:
Hvilket mærke koblingsplader ??

Annonce