{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Fede cruiser motorcykler {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri, går med tanken om at anskaffe mig et MC kort, og en motorcykel dertil! Sidder derfor og kigger lidt på motorcykler så hvad kender i af fede motorcykler med cruiser/chopper look som kan køres med mellem kort, og nu er jeg 21 er det så det værd at tage det nu eller vente til man bliver 24/25 eller hvor gammel man nu skal være for at få det store kort.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fede cruiser motorcykler
  • #1   23. apr 2018 Definér venlisgt "fed" i forhold til en cruiser/chopper smiley

    Prioriterer du udseende, køreegenskaber, motorydelse, størrelse, passagersæde/komfort etc etc? – der er vist mange muligheder...


  • #3   23. apr 2018

    profilbillede
  • #4   23. apr 2018 Og så skal titelsangen sgu også med, faktisk en rigtig fed film hvis man har lidt humor smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=aO3GC7Nls6o


  • #6   23. apr 2018 #5 Jeg vidste du havde sådan en H.H. - men hvorfor en i hede hule helvede opretter du den ikke?? Kom nu, du kan godt smiley

  • #7   23. apr 2018 Hvorfor lægger I billeder op af jeres eget kværn, Brian og Hans Henrik??


    Daniel, jeg startede ud på min brors EN500. Kanon cykel, bare smid et bredt lige styr på i stedet, så ser den bedre ud. Det er ikke en rigtig chopper i og med motoren er en parallel twin (som også sidder på Ninja500 mf.) men den er sgu fin! Tror godt man må køre på den med mellem kort (ellers har jeg begået ulovligheder, undersøg det. Måske 1999 modellen har mindre heste?).

    Bulletproof, 25 km/l, nem at vedligeholde og reparere og kan køre mange, mange KM før den går i stykker. Ganske fin på motorvej og små veje.


  • #8   24. apr 2018 Jeg kører 4 år på min første mc en Suzuki ls650 Savage. Det er en super fed maskine, som jeg har haft rigtig gode erfaringer med som starter mc. Den er forholdsvis let med omkring 170 kg med fuld tank, så den er til at tumle, og samle op skulle det ske at den kommer ned at ligge smiley derudover har den kun en stor cylinder, og dermed også en motorgang lidt som en gammel fiskekutter smiley jeg synes selv at det er meget charmerende, men det er selvfølgelig en smagssag. Det eneste minus for mig, grundet min højde på 193 cm er dens fysiske størrelse. Afstanden fra sædet og ned til fodhvilerne er lidt lille til min lange krop smiley
    - men fed cykel, fin pris, nem at vedligeholde med remtræk og den simple motor. Tjek gerne min og eller andres. Jeg kan varmt anbefale en Suzuki ls650 Savage som en første mc. Den har desuden også tilpas med kræfter til en starter mc. Den kan godt følge med på motorvejen, også med passager. Men den kommer ikke op på 200 smiley


Kommentér på:
Fede cruiser motorcykler

Annonce