{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Ang. drosling af kawasaki zxr 750 {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg kom til at tænke på, at hvis man drosler en kawasaki zxr750 til 34 hk, sådan så den bliver lovlig til det lille kørekort, hvad vil i så skyde på tophastigheden vil være? Og hvor hurtigt tror I den vil gå fra 0-100 ? Det er mest fordi at jeg synes at det er en alt for hidsig maskine som den er, uden drosling, og så er det bare lige for at danne mig et lille overblik. Jeg tør ikke have en så hidsig cykel, som min første smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. drosling af kawasaki zxr 750
  • #1   30. apr 2007 Det vil være synd og skam at gøre!
    Start hellere med en lille sportsmaskine så, eventuelt en Suzuki GS600F som er lidt mere medgørlig, inden du kaster dig over ninjaen..

• #2   30. apr 2007 Den kan den sikkert godt. Men så vild er den heller ikke. Det er os min første ged men efter ca 1000km så vænnede jeg mig til den.
    Men nu er det val os fordi du ikk er 21/har 2 års erfaring endnu?

• #3   30. apr 2007 Niels K - ja, det er lige præcis derfor.. Jeg synes den er ganske vild, og jeg er sgu lidt bange for at jeg bliver for overmodig, hehe. Jeg synes ellers at det er en vildt fed maskine, og det er noget lignende den jeg gerne vil have. Jeg er meget vild med designet - og lige så vild med designet på zxr 400 - den er tilsyneladende bare for lille til mine 190 cm. smiley .
    Men på hvilken måde vil det være synd at drosle en zxr 750 ?

• #4   30. apr 2007 Ellers så køb da en lille MC, og sælg den igen efter noget erfaring, MC'er eftersigende rimelig stabile i priserne.

• #5   30. apr 2007 så vild er den jo hellere ikke.. den holder da forhjulet nogenlunde nede i alle gear... den er lige tilpas hurtig som den er!!!

• #6   1. maj 2007 Men er der ingen som kan svare på første spørgsmål? Hvor vild vil den være efter neddrosling, i forholdt til før? ca....

Kommentér på:
Ang. drosling af kawasaki zxr 750

Annonce