{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

En uheldig oplevelsel Forskring {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo næsten lige købt min nye Honda CBR 1000 F, og den skulle jo så have en forskring.. Jeg ringede rundt til de forskellige, og til sidst valgte jeg tryk.. de havde et tilbud på 8500 kr med kasko for 9 månder.
Den skulle så betales idag.. regningen lød dog på 15500 kr. jeg ringede selvfølig til hende jeg havde snakket med der inde, hun sagde at det var en fejl og at hun lige ville undersøge hvad der var sket.. så ringede hun for en halv time siden, og sagde at hun ikke kunne gøre noget ved det, den ville koste 15500 kr. Hvad gør jeg nu???

Jeg fik ikke noget på skrift da det kunne hun ikke pga hendes system ikke kunne gøre det.. (noget med at for at værer elite bilist skal man værer fyldt 30 og have kørt skade fri i 5 år)..

Da jeg ringede der ind første gang undersøgte hun om jeg kunne få den til den billige pris da jeg ikke har lavet en skade i 5 år og det sagde hun at jeg kunne...

Hvad gør jeg nu? Jeg skal have forskring på min mc er 24 år nogen der kender til steder hvor jeg kan få kasko på den for under 10000 kr???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En uheldig oplevelsel Forskring
Kommentér på:
En uheldig oplevelsel Forskring

Annonce