{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Victor C
Victor C
Tilmeldt:
18. apr 2018
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Suzuki ts 185 {{forumTopicSubject}}

Hej motorcykelgalleri

Jeg har købt mig en Suzuki ts 185, 2-takter, fra 1984.

Den har forvoldt mig nogen problemer som jeg håber nogen kan hjælpe til at løse smiley

- Nu for 3 gang, har den problemer med at starte, den prutter, og starter nogen gange, men kan ikke tage omdrejninger og dør efter, og vil ikke starte igen, før jeg har renset tændrøret, som i øvrigt er vådt. MEN har skiftet til nyt tændrør 2 gange, hvorefter den køre fint, men driller som nævnt, efter den har kørt 2 ture efter skift.
Nogen bud på hvad det kan skyldes?

- Har et andet problem også. Den drypper fra karburatoren, tror det er benzinhanen der ikke holder tæt, når den er lukket. Kan man selv rense eller den? Eller skal jeg købe en ny? Eller kan det skyldes noget helt andet?

- Den drypper også med olie, og så vidt jeg kan se, kommer det fra cylinderen hvor udstødningsrøret går ind i, er der noget at kunne gøre her?

God weekend!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki ts 185
  • #1   4. maj 2018 Hvis det drypper fra karburatoren kan den godt være druknet. Hænger svømmer?

  • #2   4. maj 2018 Tændrøret bliver vådt Pga. den defekte karburator.
    så fiks det åbenbare og synlige proplem, før du koncentrer dig om følgesygdommene-.


  • Victor C
    Victor C Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #3   4. maj 2018 Tak for begge råd.
    Johnny- Har du mulighed for at kunne forklarer mig, hvordan man kan tjekke om svømmeren hænger?


  • #4   4. maj 2018 Du skruer karburatoren af så du står med den i hånden. Du kan også lade den sidde på, det er bare noget mere besværligt. Bundkarret skruer du af og vipper svømmeren op og ned. Samtidig blæser du med munden ind der hvor benzintilførelsen er. Hvis svømmeren åbner og lukker for luften, mens du bevæger den op og ned fungere den fint.

    Men det lyder som om din svømmer hænger en lille smule, så den lukker ikke helt for benzinen. smiley


  • Victor C
    Victor C Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #5   4. maj 2018 Tak for hjælpen! Det vil jeg prøve at gøre. Du ved evt ikke hvad det kan skyldes at den drypper olie?

  • #6   4. maj 2018 Den slutter nok ikke helt tæt. Ved ikke lige hvordan udstødningen sidder fast på cylinderen, men mon ikke der er en pakning imellem der er blevet dårlig. Og den har fået så meget benzin at den ikke har kunne forbrænde olien/benzinen, så den sender det bare ud i udstødningen.

Kommentér på:
Suzuki ts 185

Annonce