1.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

lille historie om dækkøb lille historie om dækkøb

En af mine bekendte ringede sidste dag at jeg lige blev nødt til at tage over og hjælpe en af hans kvindelige bekendte, da hendes mc var væltet og hun nu ikke kunne starte den. Det var så dødemandsknappen smiley

Vi kom til at snakke og hun fortalte så at hun lige havde betalt 1000kr for et tjek af mc´en, samt betalt 1200kr for at få monteret et fordæk.

Jeg stod og kiggede lidt på det fordæk, og kunen godt se at det så sq da ikke ret nyt ud, og det var også et helt andet mærke end bagdækket!

Nå neglen i det, det var sq hårdt også. Fandt produktionsdatoen.. Vupti et dæk fra 2003 3. måned. Dvs. over 4 år gammelt!

Hold kæft hvor blev jeg gal. Hvordan kan en elelrs anerkendt forhandler tillade sig sådan. Vi taler om folks sikekrhed. Det dæk var hårdt som plastik. Ikke fedt at komme ud på en våd vej og bremse bare lidt.

Vi gik så elelrs mc´en igennem for de andre ting hun havde betalt for.

Vintertjek indebærer skift af væsker, tjek af kæde osv osv.

Der var ingen væske i kølervæske resovoir, kæde var ikke smurt osv osv.

Utroligt. Men der er åbentbart nogle der lader uvidende mcister betale i dyre domme for ingenting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille historie om dækkøb
Kommentér på:
lille historie om dækkøb

Annonce