791 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Sort Kawasaki Z750 årgang 2007 stjålet i Aarhus! Sort Kawasaki Z750 årgang 2007 stjålet i Aarhus!
I morges d. 09.05.18 mødte jeg ned til en tom parkeringsplads på Aarhus Ø. Her stod min sorte Kawasaki Z750 parkeret. Nu er den væk!
Vil I kære brugere Af MC Galleri gøre mig den store tjeneste at have øjne og øre åbne og smide mig en kommentar, hvis I hører eller ser noget?
På forhånd tak!
Ps. Sådan noget lort!
0 synes godt om
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
okt 2017
Følger: 41 Følgere: 290 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 807
Såen en elendig pissehat.
Jeg vil dog foreslå dig, at lægge dit tlf nr. Hvis du vil kontaktes, med det samme hvis nogen som læser din tråd skulle falde over din mc. Det ville måske være en ide med reg. nr også. I fald, at tyven(e) er så retarderede, at de ikke har skiftet pladen. Og retar-fucking-deret er man satme, når man stjæler en andens cykel. Jeg håber at du er lisså heldig, som et kvindemenneskes Klm, som blev stjålet for kort tid siden. Fra en indkørsel. Den fandt panserne samme dag. Men tag lige og læg dit nr, så du kan kontaktes hurtigere. Pøj-pøj.
okt 2017
Og den sidste mc (Klm-en) som blev stjålet og tilvejebragt igen, var det altså en varebil som skulle til østeuropa, at de fandt cyklen i...
I mit liv har jeg fået stjålet en knallert og 2 cykle-cykler...Og alle ting blev jeg lettet for i byer uden for storbyen, og længere ude på landet hvor jeg bor nu, midt på Djursland.
aug 2011
En person er ikke nok til at lave statestik over, en hel by er dog.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Tusind tak Elias G og MT for gode konstruktive forslag!
Jeg tilretter opslaget med nummerplade info (selvfølgelig skal det da med). Man kunne jo håbe på, at nogen har snuppet den for en omgang joy-ride.
Ift. telefonnummer, så prøver jeg til at starte med at være super-opmærksom på tråden her, og håber, det er tilstrækkeligt til at starte med.
Århusistan har jeg alligevel aldrig hørt før. Jeg kan nok regne ud, hvad I mener med det, og kan afkræfte, at det er der, jeg bor. Cyklen blev stjålet på Aarhus Ø (den nye del af Aarhus neden på havnen).
Fedt, at I holder øjnene åbne. Fantastisk indstilling som er enormt værdsat herfra!
Politiet og FB er involveret...
Tak igen begge!!
dec 2011
HC18208
okt 2017
Elias: Det, jeg mente, var, ikke i forhold til at statistiker(?!) ikke er korrekte, for jeg tror da 100% på, at i byer hvor der bor flere mennesker, bliver der begået mere kriminalitet end steder med færre mennesker. Jeg opfattede blot omskrivningen af Århus, som en hentydning til at i visse bydele er befolkningen af mere....blandet oprindelse, end andre og mere mondæne af slagsen. Og det synes jeg ikke at vores samfund har brug for. Med tanke på at samfundsgrupper i forvejen rykker længere og længere væk fra hindanden fysisk og mentalt. Vi bliver dårligere og dårligere til at forstå hindanden, og jeg tror ikke, at det ender med noget som er godt for nogen. Jeg vil nødigt fremstå som fortaler for yderste venstre eller højre, for jeg repræsenterer eller sympatiserer med ingen af disse fløje. Og selvom, der er en sandhed i, at visse befolkningsgrupper har en statistisk større kriminalitetsrate en den uddannede gennemsnits middel(over)-klasse dansker, er det trods alt ikke alle andre grupper, som beviseligt er mere tilbøjelige til at begå kriminalitet.
Måske har jeg helt misforstået dig, og det slet ikke var det du mente...Men jeg var engang selv meget hård i retorikken mht f.eks kriminalitet begået af udlændinge....Og jeg er bange for at jeg selv har bidraget til polariseringen. På et mikro-lokal plan altså. Og det gør bare ikke noget godt. Heller ikke for en selv. Jeg håber at du forstår hvor jeg "kommer fra"...Og at du har en god sommer-dag
okt 2017
dec 2011
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
dec 2011
I går blev jeg ringet op af politiet, at de havde lokaliseret min MC. Den stod 300 meter fra mit hjem på en byggeplads mellem to containere, hvor den var blevet fundet af en god samfundsborger (Tak Martin).
Det lader til at have været et par amatører, der har flækket ratlåsen, trukket maskine væk, så de i ro og mag kunne prøve at få cyklen startet.
Da det vidste sig at være for svært for dem lod de beklageligvis deres frustrationer gå ud over cyklen, som næsten ikke er til at kende. Hvorvidt den står til at redde, må være op til forsikringens evaluar. Det er trist, men nu er har jeg da i det mindste cyklen i min besiddelse igen, omend jeg synes det er ærgerligt, at det ligefrem var nødvendigt at føje spot til skade. Men okay, sådan er der åbenbart nogen, der er. Jeg kender heldigvis ikke sådanne mennesker.
TAK TIL JER, DER HAR HOLDT ØJNE OG ØRER ÅBNE.....
okt 2017
Jeg håber, at de skynder sig lidt hos forsikringen. Jeg vil osse godt vove at påstå, at der er mange herinde, som føler med dig. Men SKAL man se den ene positive ting i sådan et tyveri og hærværk, er det, som du selv....., at du ved hvad der er skét med den. Jeg kan ikke nære mig for at skrive, omend overflødigt, for alle her tænker nok det samme: Det er ude over logisk tænkning, hvad....hvorfor nogle (elendige kvægtyve, hestesexdyrkere og skallepander med mindreværdskomplekser) gør sådan noget. Og det kan de fanme ikke være bekendt. Ikke engang hvis de af en eller anden grund har det pissedårligt med sig selv.... Gad vide, om sådan nogle hærværkspersoners mor og far osse er sådan, og at det måske er derfor de opfører sig som sådan. Og hvis ikke, gad jeg godt at vide om deres forældre er klar over, at deres afkom er nogle kæmpestore røvhuller. Også selvom, det måske drejer sig om granvoksne mænd.(Det er næppe et par teenagepiger...) Det er bare Ufatteligt!
Nu hvor "mysteriet er opklaret", læs: cyklen fundet. -Ved du så, om forsikringssagen måske går rimeligt hurtigt? Jeg krydser ihv.fald fingre, og håber at du vælger at købe en anden cykel, hvis den gamle bliver erklæret totalskadet, så du kommer ud og køre igen. Det ville være et spark i skridtet efter en på skallen, hvis røvhullerne får lov at ødelægge den glæde efter at have smadret din cykel....
okt 2017
aug 2011
dec 2011
MC'en er ved at blive vurderet ved min MC-mekaniker. Jeg har endnu ikke overblikket over, hvor mange procent vi ligger på skadesmæssigt. Vil tro vi er omkring 65-75% I så fald vil det være op til mig selv at vurdere, hvorvidt jeg vil have den lavet eller om jeg hellere vi have pengene. Lige nu er jeg virkelig i tvivl om jeg tør have en stående. Tiden vil vise, hvad jeg beslutter mig få i fald den ligger i lejet lige inden totalskade.
Her er hvad de skal laves:
1. Styret skal skiftes
2. SPeedometeret skal skiftes
3. Frontvingen skal skiftes
4. Tanken skal lakeres
5. Lydpotten skal skiftes.
6. Bagskærmen skal lakkeres.
7. Der skal nyt låsesystem påmonteres
8. ...Og så alt det andet, som jeg ikke kunne vurdere.
Lyder dyrt, ikke?
okt 2017
Fucking assholes, som Dolph ville ha sagt. Og du tænker vel på det hver dag. Og skal deale med alt det bullshit der, mand...du har min dybeste sympati. (Men du skal da ud at køre igen, mand.) Og de rådne følelser som du har nu, går jo nok i sig selv, når alt det med forsikringen osv er overstået.(Og så får du lysten tilbage igen. Og modet til at ha din mc til at stå...blot med flere forholdsregler som gps osv osv.) Skriv igen, når der er sket mere, og du lissom gider, ikke. Og tak fordi, at du ikke har vedhæftet et billede af katastrofen...
Sort Kawasaki Z750 årgang 2007 stjålet i Aarhus!