{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Håber på lidt hjælp, ang ny cykel. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. For et par måneder siden, så solgte jeg min gsx-r 750, og besluttede mig for, at tage et år uden Mc. FUCK EN DUM BESLUTNING !!! Nu leder jeg efter en ny cykel, men det er jo et stort og svært valg, derfor håber jeg lidt på jeres hjælp. Det bliver nok først næste år, at jeg køber en, men det giver mig noget tid, at undersøge de forskellige cykler.

Det skal være en sport/racer, og max 200.000 kr.

Har set meget på en Daytona 675 og en Ducati 749

Jeg er 198 høj, så det skal være en cykel der passer til min højde. Den må også gerne være letkørt.

Hvis i ligger inde med noget, som i tror jeg kan bruge, for at gøre mit valg nemmere, må i meget gerne komme med det her. Og ikke bare skriv, R6´er eller HONDA !!! Men kom med noget konkret. Som f. eks xxx modellen køre langt mellem service og er meget letkørt, eller lignende


På forhånd tak..
Michael Pedersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håber på lidt hjælp, ang ny cykel.
  • #1   2. maj 2007 til 200k er der jo masser af cykler!!

    Hvad ccm klasse?
    Hvad skal den hovedsagelig bruges til?




  • #2   2. maj 2007 Vil klart anbefale dig Triumph 675. Går selv med en tanke om at købe den som min næste mc. Den har fået utrolig gode anmeldelser i diverse tests. Senest i Bike nr. 5. Forsikringen er også lidt billigere end Ducati 749. Men skal da klart sige at Duc'en også er en cykel jeg klart skal have på et tidspunkt. Det er klart de to fedeste cykler du har i tankerne. Men tag ud og prøvekør dem begge og se hvilken du synes bedst om.

  • #3   2. maj 2007 200 k så kan du købe min

  • #4   2. maj 2007 (link fjernet)
    hvis jeg havde 200kilo ja så blev det den her
    lækker lækker lækker
    men det er jo smag og behag var jeg dig så tog jeg rundt og prøvede og prøvede og prøvede og prøvede og prøvede og prøvede en masse bikes smiley


  • #5   2. maj 2007 675'eren
    Bike UK kalder den for den nye 749....


  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #6   2. maj 2007 Kawasaki zx10r på tilbud til 200k, ellers de maskiner du selv nævner er jo også rigtig fede. Triumph'en har kun fået roser i samtlige anmeldelser jeg har læst omkring den. Ellers den nye Honda cbr600 har også fået meget fine anmeldelser. Du må nok prøve de forskellige og træffe dit valg derefter, det kommer jo an på individuel kørestil og temperament. Held og lykke med det!

  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #7   2. maj 2007 Prøv evt. at kigge på MotorcycleUSA.com der er rigtig mange fine uddybende anmeldelser af stort set alle de sports mc'er der er på markedet!

  • #8   2. maj 2007 Sebastian [Odense] G
    Det skal være en cykel jeg kan køre en tur på indimellem, ikke noget med 300 kmt på motorvej eller bane, en cykel der køre godt på de små snoede veje. Og ccm? det er ikke så vigtigt.

    jeg skriver max 200.000 Findes der en til mindre, ville det ikke gøre noget.


  • #9   2. maj 2007 Triumph Sprint ST....

  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #10   2. maj 2007 cbr600rr ville blive mit valg hvis jeg kun skulle bruge den til at køre friske ture på snoede veje på.

  • #11   2. maj 2007 Peter N. Den er også rigtig fed, men tror jeg bliver for høj til den


  • #12   2. maj 2007 Ikke at jeg har ejet nogen af dem, men har været oppe på begge 2 (dog var duc'en en 999'er, men siddehøjden skulle være det samme). Jeg er selv 197 og daytona'en var klart den fedeste til folk på vores højde. Man var en smule krøllet sammen på Duc'en. En 748 sidder man bedre på end 749 (og efter sigende skulle 1098 også være bedre for os ikke-dværge).

    I søndags var jeg ude og prøvekøer en Moto Morini Corsaro. Helt vildt letkørt men SYGT meget power og god til høje menesker... Det tog et par dage at fjerne smilet efter den køretur smiley


  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #13   2. maj 2007 Ups glemte lige at du er 198...så tror jeg triumph'en er bedre til dig. Læste en anmeldelse af den hvor det blev nævnt at den har en behagelig kørestiling også til høje personer.

Kommentér på:
Håber på lidt hjælp, ang ny cykel.

Annonce