421 visninger
|
Oprettet:
Virago... {{forumTopicSubject}}
Ved ham her ikke hvad han sælger, eller er cyklen bare en "snyder med udseendet"?
(link fjernet)
Èn cylinder, men alligevel et fint lille V?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 63
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 808
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Jeg lejede en en gang, og den har ingen krafter, kan ikke tåle regn og svinger helt af helvede til. Nåå ja, og så er affjedringen også noget rigtigt skod.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 574
Eller kunne det tænkes det måske var dig selv der var dårlig til at køre på den?
Ja jeg beklager, men måtte jo forsvare min baby overfor disse usaglige påstande.
Kan I alle have en god dag, jeg må tilbage til mine studier.. Æv..
aug 2005
Alle cykeldesigns har deres særpræg, og dem vænner man sig til!
Det siger sig selv, at en 250 cc cruiser aldrig bliver nogen raket, og så er det en criuser - sådan en er bygget til noget andet end dine!!
Du har dine behov, andre har deres.
Jeg tror da Camilla har ret - du aner simpelt hen ikke, hvordan man kører på sådan en ged
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
Da han endelig havde sparet pengene sammen, tog han ned til forhandleren for at hente sin drømmemaskine.
Da han skulle betale spurgte forhandleren om han ville have ekstra chrome beskyttelse. Det havde Morten ikke penge til så han var selvfølgelig bange for at hans nye Virago skulle ruste væk så snart den blev våd. Forhandleren fortalte ham
at der ikke var nogen grund til bekymring, der fandtes et gammelt Biker trick som gjorde, at hans Virago altid ville se ud som en ny. Han skulle bare altid have en lille krukke vaseline på sig, som han kunne smøre chromen ind i umiddelbart inden det blev regnvejr, så ville der ikke være nogen problemer.
Et par måneder senere mødte Morten en pige og blev forelsket. Hun inviterede ham med hjem for at hilse på hendes forældre over en middag.
På det aftalte tidspunkt hentede han hende på hans Virago og de kørte hjem til hendes forældre.
Lige inden de gik ind, fortalte hun at de i hendes familie havde en tradition, som gik ud på at den der først talte efter middagen skulle vaske op.
Efter en dejlig middag sad de alle uden at sige et ord og ventede på, at den første skulle bryde stilheden og dermed skulle vaske op.
Da der var gået et kvarter syntes Morten at han ville speede tingene lidt op. Han rejste sig, lænede sig ind over bordet og kyssede sin kæreste.
Ingen sagde et ord...
Okay tænkte han, så han smed hende op på bordet hvor de elskede vildt i alles påsyn.
Stadig ingen sagde et ord...
Det var pokkers tænkte han, så han greb moderen, smed hende op på bordet hvor de elskede endnu vildere.
Og ingen sagde et ord...
Nu blev han helt desperat og tænkte på hvad han så skulle finde på, men i det samme hørte han Tordenvejr i det fjerne. Og det første han selvfølgelig tænkte på var, at han skulle ned og beskytte Chromen på sin Virago. Han stak hånden i lommen og tog krukken med vaselinen op, hvorefter faderen straks udbrød
"Okay for fanden, jeg skal nok tage opvasken".
aug 2005
Camilla: Husk vaselinen (undskyld)
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 574
Virago...