{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Motor-sport forbudt i DK?????? {{forumTopicSubject}}

Det er underligt at man ikke kan få en ordenlig road-race bane i DK.Mini-moto er sat på sidespor ingen udendørs-bane på sjælland og Fyn er tilsidesat til lille tid på go-karts benådning 4 timer bliver nok kun til 20 min.Viking-klub road-racing kører nu iSverige????Troede DMU var glade for kendisser som Robin Harm,Aggerballe samt alle de andre.Nu er sporten kun for de rige,og det er ikke dem der er hurtige,speedway gokart nix mer.fy fy skam DMU samt politikkere der burde værer på området.PS kører selv mini-motoGRC,modellen Vallentino havde da han var ung.Jeg håber inderligt at det vil ændre sig,da jeg ellers ikke vil intro min knægt til sporten,man kan starte som 5-årig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor-sport forbudt i DK??????
  • #1   3. maj 2007 ja men sådan er det... os der godt kan lide at svinge og give lidt gas må gøre det på gaden... jeg har trodsalt råd til en del bøder inden at turen til sverige er betalt...

  • #2   3. maj 2007 Kan kun give Hekto ret. Det er fuldstændigt uovervejet, fra regeringens side, at vi ikke kan få nogle baner. Så havde folk en mulighed for at køre race under sikre forhold.

    Velkommen til Danmark, her er alt pr princip forbudt, og så er der givet tilladelse, efter hånden som behov opstår. Prøv at se hvor lidt mulighed offroaderne har herhjemme. Al kørsel uden for offentlig vej, er stort set umuligt og ulovligt smiley


  • #3   3. maj 2007 Burde lave fælles brændere foran christiansborg,samt rykke dmu,hvad med en fælles e-mail konstant til rette vedkommen til DMU og politikkerene.Vi er nod til at lægges pres på dem,det er som du siger en af grundene til at unge kører med hovedet under armen i den offenlige trafik

  • #4   3. maj 2007 Brødflovhed er ikke vejen frem sammenhold og kvalificeret samtale er det det er på tide at lave oprør.Hvis tosserne kan kaste med bro-sten,kan vi vel kaste med pockets

  • #5   3. maj 2007 Jante-lov min bare r___,kommer til grand-prix den 6 om morgenen,48 kører 24 karts 1 times løb det bliver sjovt.Roskilde vil ikke havde os på 2-hjul da vi støjer for meget samt støj-timerne er opbrugt,ellers en lækker bane.P.S.Jeg brokker mig ikke over at lufthavnen ligger hvor den gørved siden af mig men folk har sku for meget tid til at brokke sig over banerne der nu engang har ligget der langt tid for de flyttet der til.SMÅ PI___ og små sko.

  • #6   3. maj 2007 ja man ka bare tage jyllands-ringen, den har ligget der i flere årtier og ham der hyler højest om støj og larm fra banen har boet der i 12 år, sikken en nar

    det næste har dog ik noget med motorsport at gøre, men her i århus har vi tivoli friheden som har lagt der siden omkring år 1900, der klages dagligt over støj derover fra og alle der klager må squ da være tilflyttere,

    man har osse problemet på landet, folk fra byen der flytter på landet klager over lugt-gener osv

    vorherre bevares sir jeg bar


  • #7   3. maj 2007 Det bliver snart forbudt at grine i tivoli ,den gamle nar til Mærsk burde havde lavet en formel 1- bane istedet for et opera-hus,eller hvad med dr-bygningen al for dyr og uden indhold.det er sku folk uden visioner,tænk på den omtale Danmark ville få turisme og fremgang med en ordenlig bane.Jeg er lige glad hvor i Danmark,bare man ikke skal betale for den skide bro.

  • #8   3. maj 2007 Motorsport er for dem der ikke behøver steoider,rulle-bur samt fælles slagråb med tørklæder

  • #9   3. maj 2007 "Stamperavn S" - Ja, turismen ville få et ordentligt hak i den rigtige retning! Godt nok koster en formel 1 bane som dem der er blevet bygget de seneste par år op mod 1-2 mia. kroner, men pengene er næppe smidt ud ad vinduet, - tænk på at til f.eks. et F1 Grand Prix kommer måske 100 eller 200.000 mennesker plus alle dem herfra vores eget land! Det ville give penge i kassen til både broer og flyselskaber!!! =) men men, som i alle siger, det er et forbudsland vi bor i, hvor man bygger operahus og prangende Dr-bygning i stedet!!! =////

    MVH
    Jarno


  • #10   3. maj 2007 nu da både mcisterne og bilisterne (bg & mcg) er i søgelyst ville det være oplagt at tage sådan et emne op i forlængelse af alt det der har været i medierne... spørgsmålet er bare hvor man kunne gøre det...

  • #11   3. maj 2007 Hekto og MOTO: I har så ganske ret.

    Lige en tankevækker:
    Dengang da Roskilde Ring blev lukket blev den lukket med forbehold for at der blev bygget en ny bane på sjælland - der er nu over 30 år siden - men tankevækkende ikke?.

    Mange har prøvet at gøre noget ved det, men løber altid ind i de kloge danske ornitologer som taler med fuglene. De dansk fugle kan ikke yngle, hvis der er motorlarm. Det er kun de svenske fugle, der kan det.

    Ja, Værløse havde været en fantastisk mulighed (jeg bor selv ved siden af den), men byrådet i værløse vil hellere lave parker og rekreative områder som de fleste alligevel ikke benytter.

    Landingsbanen kunne uden videre benyttes til "Striben" som de unge kalder den. Der ville de ikke genere nogen og ville bestemt ikke være til fare og ulempe for den øvrige befolkning. En simpel jordvold kunne løse det lille støjgene der kunne opstå. Denne jordvold med vilde blomster, ville også være kønnere end alle de bjørneklør der står der.

    Men hvad kan vi gøre - ingen ting, sålænge vi har politikere der snorksover og de få gange de er vågne, tør de ikke tage den slags beslutninger. De kunne jo miste taburetten.

    Mvh
    Thomas E


  • #13   3. maj 2007 Der anlægges golfbaner istedet for ,et forsøg på at udskyde manglende sygeplejer i DK fuck naturen.Skovarbejder i 8 år,se på udskrivning af Lundbæks lykke piller.

Kommentér på:
Motor-sport forbudt i DK??????

Annonce