{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

rune r
rune r
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139

honda hornet {{forumTopicSubject}}

Halløjsovs...

jeg overvejer stærkt at købe en honda hornet årgang 98-00. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på? Håber hornet-ejere eller andre med kendskab kan drysse lidt guldkorn ud af ærmet.

På forhånd tak

Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda hornet
  • #1   3. maj 2007 Hej Rune...
    Er selv en lykkelig Hornet 99 ejer, og synes det er en fantastisk maskine..Har aldrig haft problemer med min, og den kører bare derud af...
    Har faktisk overvejet at sælge den, da jeg jeg er kommet tilbage på skolebænken igen...
    Er ikke oprettet med mc herinde, men kan evt. pm nogle billeder til dig, så du kan se dyret..:-)

Andreas

• #2   4. maj 2007 Hej Rune,

Jeg er enig med Andreas. Er virkelig glad for min Hornet (også 99er) og har kun gode ting at sige om den. Har heller ikke haft problemer med min og har egentlig heller ikke hørt noget fra andre Hornet-ejere. Hos Tryg giver jeg 5.400 kr incl kasko som 30 årig, 580 kr/året i vægtafgift, og den kører ca 18-20 km på literen alt efter, hvor meget roulade du giver den smiley

Selve cyklen er utrolig nem at køre og god som både begyndercykel og for lidt mere erfarne, da det faktisk er en temmelig kvik maskine. Ja, du har sikkert kigget specs på den allerede. Det eneste negative er, at det kan være lidt hårdt for nakken pga manglende kåbe, når man kører stærkt, da man sidder meget oprejst, men her kan man supplere med en styrkåbe eller lignende. Og kommer man en buldrepotte på, så har man en fed cykel.

Klaus

• #3   4. maj 2007 Har tidlige haft en Hornet. Kørte på den 3 sæsoner. Det du skal være opmærksom på er, at den ikke er til at slide op. Da min var til 30.000 km service, sagde mekanikeren, at den så ud som ny både udvendig og indvendig. Han overvejede faktisk at købe den...
    Den er selvfølgelig ikke velegnet til højhastigs motorvejskørsel, men den er hamrende kvik fra 0-100, og den er sjov og letkørt. Den ser fed ud, og hvis man har fingerkræfter og nakkemuskulatur i orden, kan man også køre rimelig stærkt på den :o)

• #4   4. maj 2007 Køb den Rune...du vil få meget glæde af den...har selv en fra 98 som har rullet 49000.....og den spinder som em mis.....

• #5   4. maj 2007 jeg takker for jeres guldkorn...

Mvh Rune

Kommentér på:
honda hornet

Annonce