{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Jesper Vagner P
Jesper Vagner P
Tilmeldt:
20. apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Nybegynder MC {{forumTopicSubject}}

Hej Eksperter.

Jeg har haft mc kort de sidste 9 år, men har ikke kørt på en cykel de sidste 8 år, derfor vil jeg betegne mig selv, som en helt nybegynder. Jeg har længe gerne ville ha' en cykel, og nu har jeg endelig fået muligheden.

Jeg er blevet tilbudt en Yamaha ThunderAce 1000 fra 1996. Den har kørt 31.000 km og sælger vil ha' 85.000 kr. for den. Skal lige siges, at den ser ud til at være i fin stand

Derfor ville jeg lige høre jer, om det er en rimelig pris, og om det er en ok cykel eller om I synes, den er for stor og vild til en nybegynder.

Håber I kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder MC
  • #1   4. maj 2007 Kender ikke så meget til pris osv.

    MEN mht. at restarte på mc. . . jeg købte en zx12r efter en del år uden mc og iøvrigt ingen erfaring med noget over 50 heste og jeg er da i live endnu. Du kan sagtens køre en stor maskine.

    Det er ikke størrelsen på maskinen der slår dig ihjel. Det er din fornuft og viden omkring den potentielle fare der er ved at køre for stærkt i givne situationer. Rolig med håndtaget i starten indtil du har erfaringen. Og iøvrigt start med at styrketræne ryg og hænder. . . .

    Bare kom igang.
    Morten


  • #2   4. maj 2007 Det er en fed cykel, og det hele afhænger om man har kontrol over højre hånd under kørsel hvor man kan blive udfordret af andre på mc.

    Kan man sige til sig selv at de skal bare have lov til at køre, og jeg kører mit eget tempo, så er det en kanon cykel som du ikke bliver træt af i mange år.

    Kan blive provokeret til at køre stærkere end man normalt ville gøre alene, så er det ikke en cykel for dig, for den er så hurtig at det nemt går galt hvis man ikke kan styre sig.

    Jannik...


  • #3   4. maj 2007 Jeg ville gerne give 85 k for den, hvis den er pæn. Km-tallet er også super. Vær opmærksom på at de er kendt for at bruge lidt olie og så skal du tjekke om den hopper ud af 2. gear når du gir fuld rulle.. De kan være slidt hvis den er kørt hårdt.. Fed cykel!

Kommentér på:
Nybegynder MC

Annonce