{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Ny kværn {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har nu, efter noget tids betænkning, besluttet mig for at sælge min mc.Jeg gider ikke poste flere penge i den gamle, ej heller at bruge mere tid på at lave den op. Så nu skal den skydes af, så snart min lille "ting" med Told og Skat er afsluttet.
Jeg skal selvfølgelig have en anden kværn, men jeg er ikke sikker på hvilken endnu. Jeg har kigget på en vtr 1000, og en sv1000, men forsikringsselskaberne fik mig til at ændre mening, det var umuligt at betale! Nu har jeg istedet rettet blikket mod en Fazer 600, eller en Hornet 600. Jeg ved ikke så meget om disse cykler, så derfor vil jeg blive glad hvis jeg ku få nogen anmeldelser af dem fra jer. Umiddelbart er jeg mest tændt på en Hornet. Jeg synes den er langt foran yamahaen designmæssigt. Jeg er egentlig også åben over for andre forslag, altså helt andre mc'er. Så bare skriv løs:-)
Tak for hjælpen.
Mange hilsner
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kværn
  • #1   21. apr 2005 Jeg giver 12500 alt inkl. er så også under 30 .. dog har jeg 7 år skadesfri på ryggen smiley
    Du kan købe min TL´er.. smiley

    mvh
    Jan


  • #2   21. apr 2005 ring til tryg og spørg efter pris på en sv1000n den bliver betraktet som touring cykel derfor ikke særlig dyr..... du kan altid sætte kåbe på den bagefter.....

  • #3   21. apr 2005 Nu ser jeg at i snaker forsikringer...
    Jeg giver 21.000 om året for min CBR400RR hos Top Danmark...
    Det var det absolut billigste jeg kunne finde, og nogle selskaber grinte næsten af mig da jeg ringede og spurgte om de ville forsikre mig... Så i min bog er 12,500 sku ikke det vilde... smiley


  • #4   21. apr 2005 Det billigste jeg kunne få, var 12000 hos mit nuværende selskab, Tryg. Derfra steg de lige så stille, helt op til 40000, ja I læste rigtigt. Så nu dropper jeg dem, og satser istedet på noget andet. Jeg gider ikke en sv1000n, for derefter at skal til at bakse med at sætte kåbe på.
    Chris, GF kaskoforsikre ikke, hvis man er under 30, så vidt jeg husker.
    Jan, det er fristende, jeg ved jo hvor godt den lyder, men jeg siger nej tak:-)
    jeg hører stadig gerne fra folk, som kan anbefal en hornet/fazer.

    Mvh
    Martin


  • #5   21. apr 2005 ja men hvis vi nu siger at du sparer 25000kr fra sv1000n til sv1000s i ny pris er det jo allerede 25000kr til de ting... og jeg ville spare 13000kr i kasko om året ved at købe en 1000n.......

  • #6   21. apr 2005 Jeg gider ikke. Det er helt udelukket, tror jeg;-)

  • #7   21. apr 2005 Come on, der må være nogen som har nogle erfaringer med disse cykler, eller et bedre alternativ


  • #8   21. apr 2005 prøv at skriv til nogle af dem herinde, der køre Hornet 600 og Fazer 600,de kan nok gi dig et svar på dit spørgsmål smiley


    Ronni


  • #9   21. apr 2005 Tja... du kender mit svar... Hvis du er til brede dæk, baghjulskørsel, knæskrab, frækt design, vildt optræk og mange muligheder for styling så er du til hornet... Dermed ikke sagt at fazer'en er kedelig. Jeg tror bare at horneten er lige lidt mere flabet i sin atityde end yamahaen... Prøv dem begge og bedøm selv!!!

  • #10   22. apr 2005 står i samme situation, leder efter et selskab der er billig, vil gerne have en RF 900, men er under 30, dog kun lidt endnu og har "kun" 3 års skadefri erfaring top-dk sagde knap 18.000, men har hørt om et selskab i Thisted der skulle være billiger.
    Thomas


  • #11   22. apr 2005 Thomas, jeg kommer fra Thisted området(opvokset der), og jeg kan fortælle, at Thisted Amt, som selskabet hedder, ikke forsikre uden for Thy. Den eneste måde du kan få dem til det, er ved at flytte til Thisted, bliver forsikret mens du bor der, og så derefter flytte væk fra området igen, eks. Herning. Man kan ikke få det ellers, jeg har prøvet alt!

    >>>Martin


Kommentér på:
Ny kværn

Annonce