{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

Vaske MC dækken? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har en MC "Garage" til min cykel.. mærket Held..

Kan man vaske sådan en ting i vaskemaskinen?..
Jeg har haft besøg af en kat der har valgt at afmærke sit territorium på dæknet.. (jeg er bare glad for det var på det, og ikke sædet, for så var det blevet omtrukket med katteskind :-))

Nogle der har prøvet at vaske det i vaskemaskinen?.. eller skal jeg bare købe nyt?

-MortenP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaske MC dækken?
  • #2   5. maj 2007 Der er nemlig ingen vaskeanvisning :-).. derfor jeg tænkte på om nogle herinde havde prøvet det.

har været igang med en klud, men katte stanken bliver hængende, så tænkte på vaske maskinen..

Oliesnask??.. Jamen en MC er da altid pinlig ren... (eller noget)

• #3   5. maj 2007 Tror jeg da jeg prøver på..

Ellers må jeg bare have anskaffet et nyt smiley
    + et luftgevær så jeg kan skyde katten i røven hvis den kommer tæt på cyklen igen.. Så kan folk bare holde den inde smiley

• #4   5. maj 2007 DET kender jeg også!! smiley ... hvor fedt det så end er.. eller ikke er.. Shakespeare..

• #5   5. maj 2007 og JEG ville godtnok også synes det var pinligt hvis jeg skulle køre på en SV-1000 Jan...

Jeg er godtnok glad for jeg har en Bandit 600 istedet for :D.D:D....

Forøvrigt ser den rigtig godt ud.. jeg overvejer faktisk en magen til når jeg skifter engang.. Kører den så godt som den ser ud?

• #6   5. maj 2007 Jeg har kun været på en SV650'er, og den er jo også fint sjov.. Men er blevet lun på SV-1000... (eller Blackbird) men 1000'eren er jo til at komme til lidt nemmere smiley

Men din Bandit var da heller ikke dum.. (skal jeg jo sige)..

Og ja.. Synes ellers det var en hundemad's kasse hjelmen kom i... Den kan åbenbart godt lade være med at spise katten :-).. (eller også er katten bare STOR og spiser hundemad)

• Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 4
    #7   5. maj 2007 Hæ hæ.. fristes til at sige: "det er noget pis", men det har du allerede selv konkluderet. Du kan sagtens vaske en Held garage i vaskemaskinen. Du skal bare ikke bruge skyllehalløj, fordi din garage ikke er vandtæt efter et møde med Dunlet eller Snuggel. Har selv prøvet at vaske min ved 40 grader (hvor pokker er gradeknappen på sådan et tastatur???) God sommer.

• #8   5. maj 2007 Jan..

Jeg er da sikker på Banken er enig i det er en god ide for mig :D:D:D... Det er nok straks sværere at overtale hustruen smiley

Jeg har også været en del ture på Solsort... Og har også prøvet Hayabusa.. Er mest til Solsorten..

SV-1000 har jeg tilgode at prøve.. det må blive det næste og Bandit 1250..

Dorte

Tak.. smider den en tur i maskinen, og beder Snuggle blive væk :-)... så håber jeg der er "gå væk kat" i vaskepulveret..

• #9   5. maj 2007 Hey.

Du kan sagtens vaske dit dækken. Gjorde det selv for nogle uger siden....det eneste der sker er at det mister lidt af vandtætheden. men jeg har ikke kunnet mærke forskel endnu.!
    Men det tog absolut ikke skade. Bare i ved 30 el. 40 grader med alm. vaskemiddel i.

MVH
    Glenn

• #10   5. maj 2007 jeg har faktisk noget vaskepulter der bruges til bl.a ungernes flyverdragter. .(fandt jeg ud af da fruen sagde det :D:D:D).. for at de skal beholde deres vandtæthed..

Det er den røget i med på 40 grader.. det tror jeg virker perfekt dertil.

Men tak folkens.. man kan altid stole på tips her på mcg

• #11   6. maj 2007 Det kan man godt kan jeg så også sige :-)..

Men tror det er en god ide med noget "imprægnerings" vaskepulver som det vi havde til flyverdragter.. Den føles ihvertfald dejligt vandtæt endnu..

Så folk med beskidte dækner.. igang smiley

• #12   7. maj 2007 Og hvad sker der så.. Første nat pisser katten på det IGEN!!!!!

Nu har jeg fået skaffet noget der skulle lugte fælt hvis man er kat og strøet i en firkant omkring mc'en.. (hækken osv.).. så må vi se om det virker.

MØGKRÆ!

• #13   8. maj 2007 jeg har en held mc-garage til min goldwing og på den står der at den skal vaskes i hånden.

• #14   8. maj 2007 Der skete nu ikke noget ved 40grader.. det holdt den fint til

Kommentér på:
Vaske MC dækken?

Annonce