Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair pris
  • #1   6. maj 2007 Det lyder fair efter hvad mine bekendte har betalt for et mc-kort de senere år. Er der et bestemt antal køretimer inkluderet? For det kan godt svinge meget, hvor mange timer man behøver som ny mc'ist.

• #2   6. maj 2007 Jeppe (Amager) A >> det er fast pris.. med mindre man dumper self

• #3   6. maj 2007 kommer an på hvor i landet i aalborg køre de priser til ca 6000-6500 incl alt.. undtaget læge aklæring

• #4   6. maj 2007 lovpakken, som er incl de timer du skal have samt gebyr til prøverne, ligger på mellem 7000-9000 efter hvad jeg har set i kbh.. ud over det kommer betaling til køreprøven ca 500 kr.(lån af MC, samt kørerlæren som kører efter).
    og lægeattest, ca 300 kr. også mener jeg der var en ting mere men kan ikke lige huske hvad det var..

da jeg tog det for 3 år siden købte jeg en lovpakke til 7000 kr og det blev ialt 8500 kr, med det hele, så der er nok en ting mere..

• #5   6. maj 2007 er fra vojens.. har ringet til en kørelære mere.. han skulle satme ha 10 kilo.. sindsygt

• #6   6. maj 2007 ro på nu ,*S* det er jo ikke kun prisen det kommer an på med et kørekort ,gode kørekort koster mere pga dumpe% tit er lavere og hvad med tiden tit er det ofte sådan at jo billigere jo længere tid tar det at tage og så er det jo osse svært at måle kvaliteten at det kort man får ,så det er ikke bare lige at ringe rundt har i tænkt på der er osse forskel på længden af en undervisnings time

• #7   6. maj 2007 FAIR

Kommentér på:
Fair pris

Annonce