968 visninger
|
Oprettet:
Hold nu kæft... {{forumTopicSubject}}
hvor jeg elsker mc kulturen, det er så fedt at mc folket hilser på hínanden på den måde.. Det kan for mig gøre en midel god tur til en rigtig fed tur..
Så fra mig en tak til alle på vejene..
- Mvh Kristian D
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 303
så ja.. ses derude på vejene ... (ligeså snart jeg får købt mig ny cykel)
- Jan
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 95
Men helt enig, det er super fedt..
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
Men hvad mener i hilser på hinanden? altsa giver i lige et lille vink til hinanden når i køre forbi?
For så vil jeg da også!
Er bare bange for folk vil køre efter mig
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
Men så vil jeg da også lige hilse når det er
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
Martin
apr 2005
Følger: 1 Svar: 2
Hold nu kæft...