1.228 visninger
|
Oprettet:
Musik og MC-kørsel ? {{forumTopicSubject}}
Hej..
Er der nogensinde nogen af jer som hører musik, f. eks. på en mp3 afspiller, imens i kører MC ?
Hvorfor, hvorfor ikke?
Nu har jeg ikke fået mit kørekort endnu, men jeg tænker lidt at det da kunne være meget rart, hvis man skal ud på længere ture.. Og det gør vel ikke så meget at man ikke kan høre noget, for det kan man vel alligevel ikke hvis MC'en larmer ?
Mvh Magnus
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 505
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.062
Men fraråder musik som Disturbt og Metallica osv.. man kører RÅDDENT med sådan noget musik..
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 505
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Martin
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 72
men det er jo også indbygget på en GW
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 471
/Anna
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
og så kan man bruge telefonen som Mp3 afspiller.
En anden mulighed:
(link fjernet)
Model AE 500 S
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 94 Svar: 451
Musik og MC-kørsel ?