Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der savner en Suzi 250 marauder
  • #1   3. jun 2018 Sådan!

profilbillede
  • #2   3. jun 2018 Er sku for meget folk ikke kan holde fingerene væk fra andres ting.. fandt min sådan sidste år.. de skide tyve knægte skulle have klippet hænderne af!!!!!!!

• #3   3. jun 2018 Og dilleren skal klippes af sådan de ikke kan formere sig. smiley

• #4   3. jun 2018 Nu er der jo ikke en kæft der her der ved om den stjålet! Den kunne jo være gået i stykker og sat af ejeren! Men jeg går da ud fra at man har ringet til politiet, det tager ikke længere tid end at tage billeder og oprette en tråd her, og det er i sidste ende dem der har med det at gøre, hvis den skulle vise sige at være stjålet, ikk?

• #5   3. jun 2018 AR53738 hvis ejer søger på reg.nr.

• #6   3. jun 2018 #5 jeg fatter ikke rigtigt hvad du vil med den "oplysning" - mon ikke ejeren har styr på hvad nr. pladen lyder på, evt. kunne han/hun jo se på registreringsattesten!!!

• #7   3. jun 2018
    Hvis den er stjålet: Ejeren søger reg.nr. på Google, vupti han kommer ind på denne side og jeg kan derfra advisere vedkommende.

Men tror nu senariet er flg. Motorhaveri. Ejer har låst MC ned, Ølstykkes lokale knallert bande kommer forbi... Den skal da lige ned og ligge, bum.

• #8   3. jun 2018 #7 Tja, HVIS den var stjålen, så havde du (ud over at oprette denne tråd med billede af nr. pladen, og derfor ligegyldigt med din oplysning om denne!) vel meldt dit fund til politiet, før du lavede en tråd her, og måske også flere steder? Og så kunne ejeren jo få at vide af myndighederne hvor MCen befandt sig, for det skriver du jo intet om, men måske havde du for travlt med at tage billeder? smiley smiley

• #9   3. jun 2018 Rimelig usmart at skrive præcis hvor mc står på et åbent Forum. Men tråden her var kun ment som en hjælp til ejeren, der måske er medlem her. intet andet og mht. til nr.plade r det vel lidt lettere at Googlesøge direkte på nrplade end på et billede med ditto.
    Men alt kan der åbenbart harceleres og troldes over.... Slap af og spis din pille. smiley

• #10   3. jun 2018 Nu har jeg søgt på AR 53 738 på google og det nærmeste jeg kommer er blanket AR 53
    http://googleerdinven.dk/?q=ar+53+738

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 145
    #11   6. jun 2018 Politiapp'en meddeler at køretøjet ikke er efterlyst.

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 10
    #12   6. jun 2018 I følge nummerplade.net er det IF SKADEFORSIKRING der har forsikringen. Hvis du kontakter dem og det er dem der har forsikringen og det ikke bare er gammel oplysning der ikke er blevet opdateret, så kan IF jo kontakte ejeren.

Kommentér på:
Nogen der savner en Suzi 250 marauder

Annonce