638 visninger
|
Oprettet:
Karoline {{forumTopicSubject}}
Husk Karoline ved den gamle Lillebæltsbro imorgen (Søndag)
Det skulle jo blive rigtig godt vejr.
Så Vi skal da over og ha en is...:-)
Mvh.
Ronni G.
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 513
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 666
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 462
Karoline